Hrozná minulosť

2 0 0
                                    

Áno.ďakujem.
Keď sa dovaril čaj,sadli sme si za stôl.
A ty čo?
No jaaa...mala som super život.Priateľov,Rodinu,peniaze,frajera.Mala som všetko na čo som si pomyslela.Rodičia boli veľmi bohatý.Jedného dňa keď som prišla zo školy pred naším domom stála sanitka.pomyslela som si čo sa mohlo stať.Vošla som do vnútra otec mal celé zaslzené oči a pod ním ležala mama.Ako som videla mama spadla zo schodov.Odviezli ju do nemocnice.O pár hodín mama zomrela na rakovinu.Dom sme predali a presťahovali sme sa tu do mesta.Otec začal veľmi piť.Raz šiel autom a mal haváriu.Hneď na mieste zomrel.Mal jednorázovú smrť.
Vtom sa jej spustili slzy a hlava jej skĺzla na stôl.Veľmi plakala prežila si toho veľmi veľa.Som rada ako žijem.Rozmýšľala so ako ju ukľudniť.Vtom ma niečo napadlo.
Neplač.To bude dobre.Vieščo urobíme si spoločný večer.
zdvihla hlavu a pousmiala sa.
Keď prišla mama Monika práve bola v sprche.Mama sa na mna zarazene pozrela.
Kto je tu???
Spytala sa začudovane mama.
Mama vieš,keď som bola vonku pred štyrmy dňami,sadla som si na zmrzke a práve som videla dievča ktoré ležalo na zemi dobili ju nejaky chalani no a ja som to dievča zobrala do nemocnice.Mala otraz mozgu.Otec mal havariu a mama jej zomrela na rakovinu.Nemala kam ísť tak som ju zobrala sem.Mama prepač ale ja som musela,prekáža ti to??
Nie,som nadšená čo si spravila.

Dievča na zodpovednosť osuduTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang