Лидер😉- Как можахте да го направите !?Нямате ли достатъчно мозък в главите си ?Лу Лу🍭 - Очевидно не ...
Бързия 🐌- Беше забавно !
Вирус😷- Кое му беше забавното на това да се качите в количките и още двама идиоти да ви блъскат един в друг от единият край на мола до другия ?
Бао Зи🐰 - Все още ме боли рамото .....
Чен Чен🐧 - Не каза че искаш да не те боли .....сам поиска аз да те избутам ...
Бао Зи 🐰- Мислех че ти ще имаш най-малко сила , понеже си най-нисък ...
Чен Чен🐧 - Хей ! Това не е вярно , Д.О. е най-нисък !
Кокошката🐔- В този момент бих ви наритал добре оформените задни части но ме тревожи че Бекхюн го няма ...
WU💪- Въй , инцидент !
Мама Кайсу🍳- Макнето също го няма ...
Вирус😷- ТЪПАНАРИ , ЗАГУБИХТЕ МИ БЕБЕТО !
Лу Лу🍭 - МОЕТО СЪЩО!
Лидер😉- Това е страшно ,звънях и на два им но нито един от тях не ми вдига ..
Тракториста🚜 - Чанюл и Лухан мясат на турски сериал заедно ...
Лу Лу 🍭- Не турски бее , индийски ! Ей не си научи материала на пет години бее!
Бао Зи🐰 - Притеснява ме Чанюл , не мога да преценя , реве ли , ядосан ли е , притеснен ли е ,псува ли , моли ли се ?! К'во прай туй момче бе !
Лидер😉- Добре , разделяме се на няколко групи и ще търсим Макнето и Бекона !
Мама Кайсу 🍳- Ами ако не са в мола ?
Бързия🐌 - Ще ги издирваме в цял Сеул ...
Кокошката🐔- Пфф да бе , аз да не съм магаре ? Давам им максимум 7 часа за да се появят и след това отивам на пицария ..
Чен Чен 🐧- Загриженият му викали ...
Тракториста🚜 - Добре аз Крис , Лухан , Шумин , и Сухо ще ги търсим с западното крило ..
Вирус😷- Аз , Кай , Лей , ще търсим в източното крило .
Кокошката 🐔- Ами аз ?
WU 💪- Ще ги търсиш на паркинга !
Кокошката🐔- Мм там има храна , значи не ви давам гаранция че ще ги търся много ...