OYUN BAŞLIYOR

250 10 0
                                    

Sabah Arasın mesajıyla uyandım mutlu olmadım değil ama bu mutluluğum mesajı okuyana kadardı çünkü mesajda "oyuna başlıyoruz yarım saat sonra seni almaya geliyorum hazır ol "yazıyordu. Evet onun salak oyunu başlıyordu ama onun için başlıyordu çünkü ben onu sevmiyorum hatta ondan nefret ediyorum ve 1 hafta onun sevgilisi olmak ölümdü benim için her nekadar okulun playboyu olsada...

evet yarım saat sonra hazırdım ve eminimki muhteşem görünüyordum Arası beklemeye başladım ve evet tam saatinde burdaydı arabasının kornasına abanınca geldiğini anladım ve hemen aşağıya inip arabasına bindim itiraf etmeliyimki yine muhteşem görünüyordu kaslarını belli eden beyaz tişörtü ve altına giydiği kot pantolonuyla bütün yakışıklılığını ortaya koyuyordu ben onu böyle süzerken bir kahkaha atıp bana "bu kadar hayran kalıcağını bilsem bunları giymezdim " dedi bu lafıyla toparlandım ona alaycı bir kahkaha yollayıp sadece ne giydiğine bakıyordum dedim. O ise gözlerini devirmekle yetindi.O sırada okula gelmiştik amacım arabadan inip kimseye görünmeden sınıfa gitmekti tam hızlıca gidiyorum biri elimi tuttu kim tabiki Aras tam sen napıyorsun diye çıkışıcaktım ağzımı açamadan "unutma sevgilimsin" diyerek lafı geri tıktı.Mecburen elini tutup okula girdik ve girmemle erkek kız herkesin bakışını üzerime çekmem bir olmuştu ama bunlardan çok dikkatimi yanımda konuşan bir kız grubu çekmişti aralarında konuşuyorlardı ve bizden bahsediyorlardı Arasın benimle oynadığını 2 güne kalmaz beni bir kenara fırlatacağını filan söylüyorlardı her nekadar dedikleri tamamen doğru olmasada bir kısmı doğruydu 1 hafta sonra anlaşmamız bitiyordu ve Aras beni bırakacaktı ve o zaman dedikoduların önünü alamayacağımı anladım ve elimi hızla geri çektim Aras şaşkınlıkla bana ne oluyor der gibi baktı ama ben tek kelime etmeden hızla okuldan dışarı çıktım biri beni kolumdan tutup kendine çekti evet Arastı ne oluyor diye bağırdı sen nasıl herkesin içinde elimi bırakıp gidersin diyor başka birşey demiyordu tek sorun yine onun büyük egosuydu son laflarıyla gözümden yaşlar süzüldüğünü farkettim bunu görünce Arasta beni üzdüğünü anladı ve bağırmayı kesti hadi arabaya bin dedi sessiz bir yere gidelim, lafını ikiletmeden bindim çünkü galiba şuan iki şeye ihtiyacım vardı birincisi Aras ikincisi kafa dinleyecek bir yer...

Arabadan indiğimizde muhteşem bir manzarayla karşılaştım yüksek bir tepedeydik ama çok soğuktu ellerimle kendimi sardım üşüdüğümü gören Aras bana montunu vermek istedi ama o üşür diye ona kıyamadım yo ben üşümüyorum diye geçiştirdim sonra bana dönerek ewet okulda ne olduğunu anlatacakmısın dedi bende anlatmaya başladım konuşmam bittikten sonra ukala bir tavırla"ne yani sen benim seni bırakacağım için mi üzüldün dedi" aman Allahım lafı yine kıçından anlamıştı ama düşününce ona hak verdim bunun başka açıklaması yoktu  ve bir of çekerek başımı omzuna yasladım oda dünden razıymış gibi hemen kolunu sardı omzuma kokusu çok etkiliyiciydi tuhaf ama sanki ilk defa birine sarıldığımda bu kadar sevgi ,şefkat hissetmiştim bütün gece omzunda kalabilirdim ama olmazdı ondan beni eve bırakmasını istedim ve eve doğru yol aldık.....

NEFRET AŞKA DÖNER MÎ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin