Arkadaşlar; Bugün survıvor a başvuru için form doldurdum sağolsun acun bey bana bir şans verdi, keş sülo,heykır okan,dedem,götoş hakan da kabul edilmiş hepimizi bir grup yapmışlar.Hep beraber bizim tarlada buluştuk biraz idman yapalım dedik.İlk olarak yağlı güreş yapacaktık yağ alacak paramız yoktu bizde sulu güreş yaptık keş süloyu tek hamlede yere yıktım dokunulmazlık çubuğunu ben aldım,ödül olarakta götoş hakanla bana keyif sigarası verdiler açlığımızı bastırdık keş süloyla heykır okan açlıktan ölecek amk fukaraları ayakta duramıyolar keş sülo yerdeki otları sigara gibi içmeye falan çalışıyo.Ağaca tırmanma oyunu yaptık ilk çıkan tarladaki salatalıklardan yiyebilecekti 3 den geriye saydık baktım dedem koştu bastonun ucunu ağacın dalına geçirdi kendini çekti hile falan yaptın dedik baktım bu sikerim hilesini botunu siktim dedi gitti salatalıkları kopardı şalvarına koydu neyse amk iyice acıktık son oyun olarak'da en uzağa işeme yarışı yaptık baktım keş sülo bi işedi karşı tarladaki köpek sakat kaldı amk piç o kadar işeği neresinde biriktirmiş neyse keş süloya ödül olarak bitane Le'Coa vedik çok yorulduk yarın zaten adaya gidece yanıma 3 şey alacam 45 Numara Botlarım,Boncuklu Magnumum,bide 2 kere giyidiğim kilodumu aldım az kullanılmış adada çok işime yarar yarın ilk uçakla gidiyoruz kazanırsam bunca yıllık fakirliğimin acısını çıkaracam dedemi karıya götürecem.