Açık pencere dikkatimi çekmiş olsa da daha ilgi çekici olan detaylı incelemeler yapılmış olsa da hiçbir parmak izi bulunamamış olunmasıydı.Tuppence benimle dalga geçiyor,boşu boşuna endişelendiğimi söylüyordu.Onun için bu sadece acemice bir şakaydı.Laurance ise benimle kalmayı teklif etmiş,bense hayır demiştim.
***
O geceyi zar zor atlatmıştım.Ne kadar korksamda mantıklı düşünüp bunu yapan kimse ben evdeyken girmeyeceğini kendime kabul ettirdim.Sabah kahve almaya; markete gittim.Her ne kadar güvende olduğunu bilsem de aklım evimde kalmıştı.Yeni bir sürprizle karşılaşmak istemediğimden kapıları ve pencereleri ikişer kez kontrol ettim.Evin arka kapısından çıkıp yan apartmanın etrafında birkaç tur attım,artık emindim peşimde kimsenin olmadığından.Yeni bir sabah,bambaşka kasvetli bir gün daha beni bekliyordu.Ofisun kapısından içeri girer girmez kaslı vücuduyla karşımda kaya gibi duran Laurance'yi gördüm.Hemen arkasındasa Tuppence vardı.
-Hey! Sarah, otopsi raporu çıktı.
-İşe yarar bi'şeyler var mı peki?
-Şahıs boğularak ya da vurularak öldürülmemiş, boğazında iplik ya da tüy de yok ki bu da yastıkla boğulma ihtimalini de ortadan kaldırıyor;asıl garip olan kan testlerinde de herhangu bi gariplik yok-
-O zaman darp izi var,değil mi?
-Sözümü kesmeseydin bunun da olmadığını söyleyecektim...
-Nasıl yani,adam kendiliğinden mi ölmüş?
-Yerdeki izlere bakılırsa ceset sürüklenmiş,kim ölü bir adamı İsa heykelinin önüne kadar sürükler ki..?
-Kilit soru da bu zaten; kim,neden yapsın ki..?
***
Mutsuzluk ve kasvet dolu bir gün daha bitmişti; kurtuluşa bir gün daha yaklaşmıştım.Anahtarımı kapının üzerinde unuttuğumu fark...
***
Gözlerimi açtığımda ilk hissettiğim şey;boşluktu,koskoca bir boşluk.Ne olmuştu bana, neden buradaydım...Derken 8 gözün bana baktığını gördüm.İki tanesi tanıdıktı; Tuppence ve Laurance,peki digerleri...Birisi de annemdi galiba 4-5 yıldır görüşmemiştik, ne kadar da yaşlanmıştı...
Diğer bir çift gözün sahibiyse doktor ya da hemşire olmalıydı.Başım çatlıyordu...Gözlerimi açtığım gibi geri kapattım ve uykuya daldım,tekrar ve tekrar...
Hikayeye çook uzun bir aradan sonra devam ediyorum,aklımda çok fazla şey olduğu için bu bölüm kısa oldu.Bundan sonra sizi bu kadar bekletmeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murder at the Church
УжасыBu bir cinayet öyküsüdür arkadaşlar şu an biraz yavaş ama hızlanacak :D