die avond lopen we weer naar het atelier. het is erg stil onderweg, maar dat is ook niet zo raar, want we gaan de modellen ontmoeten. ik ben best zenuwachtig en zo te zien anna en emma ook. na een paar minuten lopen staan we voor het atelier. als we naar binnen lopen staat jenn al te wachten en loopt gelijk naar ons toe. "heee" zeg ik tegen jenn. jenn draait zich om en zegt: "heee meiden, de modellen staan boven aan wat aan te passen, kom maar mee". we lopen met z'n vieren naar boven. als we de kamer binnen stappen staan daar een stuk of 10 meiden van rond de 20 rond te kijken tussen onze kleding. het voelt heel raar dat meiden die zo'n 5 jaar ouder zijn dan jou tussen je eigen kleding kijken...
nadat iedereen zich aan elkaar heeft voorgesteld, begint een van de meiden, die zich net heeft voor gesteld als eef, te praten: "echt super gafe kleding maken jullie, zeg!". we beginnen alle drie te blozen en bedanken haar. blijkbaar is iedereen het er mee eens, want opeens begint iedereen complimentjes te geven. dan gaat de deur open en komt jenn binnen, die net blijkbaar dus is weggegaan. "kom meiden," zegt ze. "we moeten even opschieten met passen." de meiden gaan verder met passen terwijl ik, anna en emma aan de kant gaan zitten om te kijken.
alle modellen zijn stuk voor stuk echt knap: lange benen, dun, mooi gezicht, mooie huid. tjaa... niet iedereen kan het hebben hè... alle kledingstukken passen perfect. we moeten alleen nog even uitzoeken wie welk kledingstuk gaat aandoen tijdens de modeshow. noujaa wij... emma en selena gaan dat doen. emma is ook al de hele tijd aantekeningen aan het maken voor wat waarbij past. ze is daar echt goed in!
nadat iedereen klaar is kleden de modellen zich weer aan en gaat iedereen naar huis. wij slapen nog een nachtje bij emma en gaan morgen weer naar huis. de afgelopen dagen waren echt super en gelukkig mogen we binnenkort weer terug naar emma, want dan gaan we verder werken aan de modeshow! ik heb er zo'n zin in, maar tegelijker tijd geloof ik het ook nog niet helemaal. het is ook allemaal zo snel gegaan. noujaa... ik ga maar eens slapen, want ik zie dat de andere twee al slapen.
sorry iedereen die mijn boek leest dat ik zo lang niet meer geschreven heb, maar ik heb het best druk met school en privé ook enzo dus... ik vind het wel heel leuk dat iemand vroeg of ik door wou schrijven. liet toch zien dat iemand het boek leuk vind :) ik hoop dat ik snel weer door kan schrijven, maar ik beloof niks...
JE LEEST
fashion designer 2
Non-Fictionhet tweede boek in de serie van fashion designer. dit boek gaat over eline en anna die bezig gaan met hun eerste kledinglijn en hun eerste fashionshow. ze vragen emma om te helpen, zodat zij zelf zich kunnen richten op de kleding, maar dan komt er e...