Hei,salut!
Mă numesc Amelia,am 17 ani,părul blond,ochi căprui,1,65 cm. Știu ,cam scundă. Dar ce să-i faci? Asta e viața. Viața nu o poți schimba! Zara! Unde-ți sunt manierele? În fund! Oh,vă rog să o scuzați.Ea e Zara,mult-iubita mea conștiință.Noi două ne înțelegem de minune. Mda...Hei,nu fi așa pesimistă.Bine bine,hai continuie cu ce-ai început! Ăă,unde am rămas? A da...părinții.Păi,părinții și fratele mai mic,Oliver,au decedat în urma unui accident rutiee și am rămas doar eu cu sora mea identică ,Kamelia,suntem gemene.
Kamelia,este copia mea,e mai mare decât mine cu un minut,însă ceea ce ne difirențiază cel mai mult este că ea iubește mult ceea ce e legat de cuvântul "ILEGAL" ,știți voi,petreceri,curse ,adrenalină.Pe când eu iubesc mai mult să stau cu nasul în cărți,având doar două prietene,Kamelia,desigur și Cara.
Cara este o persoană sociabilă,are părul brunet,ochi albaștri,de aceeași înălțime ca și mine și este populară,dar mereu nu a vrut să stea cu grupușorul popularilor,ci a preferat să stea cu mine.Iar asta mă atrage cel mai mult la ea. O iubesc mult,la fel de mult ca și pe sora mea,nu știu ce m-aș fi făcut fără aceste persoane în momentele dificile,sau de cotitură din viață.Cam asta despre mine și prietenele mele.
Mai multe ve-ți afla pe parcurs.
Vă mulțumim tuturor citicorilor,care ne lecturează cartea. Nu uitați de vot și comentariu.Așteptăm păreri!
CITEȘTI
Te caut din priviri
Teen FictionEa-o persoană timidă,care stă doar cu capul în cărți. El-un băiat arogant,dar care se schimbă când o întâlnește pe Ea. Ce se v-a întâmpla între cei doi? Afați doar dacă citiți cartea.Succes!