Mă uit încă o dată în oglindă să mă asigur că arăt cât de cât bine.
-Amelia,țipă sora mea de la parter
-Vin.îi țip și eu înapoi
Cobor jos și o văd pe Kamelia stand langă ușă,roșie la față,bătând într-un picior.
-Ce-i? o întreb eu
-E 8:12,te aștept de vreo 15 minute,ce ți-a luat atât?
-Vorbește fata care în fiecare dimineață îi i-a două ore să își facă un amărât de maichiaj care îmbătrânește pielea.
-Hei.
-Ia stai,unde-i Kamelia? Ea era permanent machiată
-Am vrut să fiu și eu mai naturală
******************
Stau în bancă cu Kamelia și rod un pix.Săracul pix! De ce ? Am biologia! Mai repede aș învăța chineza ,decât să învăț unde se află stomacul și bla bla bla.Deși învăț bine,nu îmi plac toate obiectele.Nu sunt nici pe lista tocilarilor,dar nici pe cea a popularilor.Sunt între nord și sud.La jumătate.
Sunt scoasă din starea mea de visare de către ușa care se deschide și pe ea intră un băiat.Mă holbez la el pentru a-i observa bine trăsăturile.E un băiat foarte frumos. Salivez! Deși poartă ochelari,e foarte atrăgător.Pot spune că chiar ochelarii îl fac așa.
-O,ai venit...i se adresează domnul Waterson tipului nou
-Copii,el e noul vostru coleg,poți să te prezinți
-Păi,mă numesc Raiden Anderson,am 18 ani,iubesc fotbalul și cam atît
-Bine ,poți lua loc în banca de lîngă geam.
În urma mea! Aaaaaaaaaaaaa,morrrrrrr!
În drum spre bancă,mă vede și îmi face cu mâna ,mimând un salut.Îi întorc gestul și roșesc mai ceva ca o roșie.
Kamelia mă vede și îmi ghiontește cu piciorul pe sub bancă,iar eu doar mă uit urît la ea.
La media e Raiden!
Mulțumim de lecturi și voturi!
CITEȘTI
Te caut din priviri
Teen FictionEa-o persoană timidă,care stă doar cu capul în cărți. El-un băiat arogant,dar care se schimbă când o întâlnește pe Ea. Ce se v-a întâmpla între cei doi? Afați doar dacă citiți cartea.Succes!