letter one • stiles stilinski

1.8K 196 44
                                    

Merhaba Allison.

Çok ciddi bir giriş mi oldu sanki? Mektuba nasıl başlanırdı ki? Lydia bunu önerirken mektup nasıl yazılır onu da öğretseydi keşke...

Neyse, ben kafama göre yazıyorum o zaman?

Aptal kafam! Senden nedensizce cevap bekliyorum.

İlk karşılaştığımız günü hatırlıyor musun Allison? Scott'ın seninle çok fazla ilgilendiği günü.

O gün sana sinir olmuştum aslında. Arkadaşımla aramı açacaksın diye. Senin yüzünden arkadaşımdan olacağım zannettim. Senin de o popüler olmak için çabalayan kızlardan olduğunu zannettim.

Ama değildin.

Sen hayatımda gördüğüm en iyi insanlardan biriydin Allison Argent. Scott'ı kendi canın gibi sevdin, beni dışlamadın. Beni korumak için de elinden geleni yaptın.

O kötü tilki ruhu, nogitsune, bedenimi geçirdiğinde olanları hatırlıyorum. Babanın silahının bana karşı çalışmadığını. Senin silahı bozduğunu biliyorum. Tek isteğin, ben orada sizi öldürmek isterken bile, beni korumaktı.

Benim yüzünden öldün Allison. Eğer onileri ben sizinle savaşması için yönlendirmeseydim ölmezdin. Hâlâ hayatta olurdun.

Ama şunu da biliyorum, sen beni suçlu görmezdin. Sen beni severdin. Belki Lydia kadar değil ama biliyorum ki bende değerliydim senin için.

Sende şunu bil ki, sende benim için çok değerlisin Allison. Hâlâ öylesin.

Bir gün tekrar görüşeceğiz.

• Stiles "Mieczyslaw" Stilinski

• letters for allison argent •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin