letter ten • scott mccall

1.5K 175 100
                                    

Allison,

Bu mektupları üç haftadır yazıyorlarmış. Yeni haberim oldu. İlk Stiles, sonra Lydia, Isaac, Chris, annem, Kira, Liam,Derek ve Malia yazmış. Dokuz mektup yani. Bana da son mektubu bırakmışlar. Onuncu mektup.

Yazmayı istemiyorum aslında. Duygularımı dışarı verecek bir şey yapmak istemiyorum.

Çünkü Allison, seni kaybettiğim anı daha net hatırlatıyor. Geçirdiğimiz günleri, saatleri, geceleri... Her şeyi çok net hatırlatıyor.

Kalemi sana verdiğim anı hatırlıyor musun? İlk tanışma anımızdı.

O köpeğe çarptığını hatırlıyor musun? Kötü bir olaydı fakat eğer o köpeğe çarpmasan böyle olmazdık.

Sizin evde yemek yediğim günler, ailenle tanıştığım gün, babanın bir zamanlar beni öldürmeye çalıştığını.

Gözlerim dolmuş gülüyorum şu anda. Gülünecek hiç bir şey yok ortada ama seninle olan anılarımız o kadar güzeldi ki, ne olursa olsun mutluluk veriyor. Biri hariç.

Neden öldün Allison? Neden dayanmadın? Neden kaçmadın? Neden o oniyi görmedin?

Biliyorum çok saçma sitemlerim. Ama acı çekiyorum.

Belki bir daha beraber olamayacaktık. Sen Isaac ile olacaktın, bende Kira ile olacak ama ikinci ve tam olarak Malia'ya aşık olacaktım. Bilemeyiz.

Ama hayatta olacaktın Allison. Benden nefret etseydin, yüzüme bakmasaydın, konuşmasaydın da hayatta olsaydın Allison. Yeter ki hayatta olsaydın.

Ölürken yanına geldiğimde "Acımıyor." dediğinde anladım aslında artık seni kurtulamayacağımı. Gidiyordun, ellerimden kayıp gidiyordun. Bir daha gelmeyecek bir şekilde gidiyordun.

Bana o an söylediklerini asla unutamam. Asla.

Sende benim ilk aşkımdın. Her zaman kalbimin bir kısmının ait olacağı insansın. Ve iyi falan değildi. İyi olamazdı.

En büyük pişmanlığım da bu zaten. Lydia, Stiles'ı hatırlarken "Hiç bir zaman geri söylemedim." dediğinde aklıma sen gelmiştin.

Ama Lydia şanslıydı. Stiles'ı kurtardık ve mutlular.

Benim böyle bir hakkım yok ama. Sen öldün ve bir daha geri dönmeyeceksin.

Ama eğer bir kere daha o anı yaşayacak olsaydım sana "Seni seviyorum." derdim.

Her şey nedeni buydu. O not kağıtlarının, gülüşünü görmek için elimden gelen her şeyi yapmamım, yanında olmamım nedeni buydu.

Çünkü seni seviyorum.

• Scott Gregorio McCall

• letters for allison argent •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin