Este o fata pe nume Vanessa care este o tocilara.Pe langa fapul ca este timida ea are niste calități ascunse.Este pasionata sa deseneze tot se visează.
Vanessa este adoptată de catre soții Veron care sunt tare grijulii.
Nu o lasau sa iasa in oras cu băieții dar nu o puteau împiedica de a se vedea de vecinul său pe nume Andrei.Sunt vecini de mici si vor fii pana la moarte.Se inteleg foarte bine ca prieteni dar se pare ca pentru Andrei este mai mult.
Intr-o zi,la scoala Vanessa este agresata de un bataus din cauza ca ea l-a calcat pe picior din greșeală la ora de sport.
Noroc ca vecinul fetei este si colegul ei asa ca aparat-o.
Dupa ce Andrei l-a impacat pe bataus, el cand a plecat a impins-o pe Vanessa dar din fericire a cazut peste Andrei.A fost un moment care ei au simțit o usoare atingere a buzelor.
Toată scola a filmat aceasta intamplare care au pus-o pe rețelele de socializare.Când au văzut filmuleț părinții fetei au certat-o si au inchis-o in debara fara a putea sa il vada pe Andrei.
Parintii baiatului nu s-au suparat ba din contra s-au bucurat ca are o iubită.
A doua zi,la scoala fostul iubit al Vanessei pe nume Eduard a rapit-o pe fata pentru a o obliga sa fie din nou cu ea.
Fata a refuzat dar băiatul a luat.o in brate si a dus-o intr-un loc departe de acel loc in care statea.
Andrei ingrijorat ,ca nu a mai vazut-o pe Vanessa de 2 zile a intrebat colegii la scoala.
Un coleg a spus:
-Am vazut-o ultima data cu fostul sau iubit care a luat-o si a plecat cu ea intr-o dubita neagră
-Multumes,frate!Andrei ofensat, a cautat raspunsuri pentru intrebarile sale.
Tot cautand el si-a dat seama ca o iubeste pe Vanessa si o v-a cauta pana la capatul pământuri.
CITEȘTI
Povestea unei adolescente
RomanceEste o poveste de dragoste a unei fete pe nume Vanessa care este o adolescentă.Ea este răpită de fostul sau iubit dar este salvată de un baiat special. La sfarsit isi da seama ca persoana iubita a murit.Trece prin multe dificultăți dar le intrece d...