Revedere

1.5K 38 5
                                    

Dapa o vreme de stat in parc Vanessa a hotărât sa alerge.
Peste zece minute se împiedica de o piatra si cade in bratele uni baiat pe numeee........Andrei..... .Fata a încremenit dar la salutat.
-Bună,Andrei!De cand nu te-am vazut!?
-Bună!
-Ce ai?
-Chiar te interesează?
-Da.
-Tu esti problema.
-Eu?
-Da tu.
-Ce am facut eu?
-Chiar nu-ti dai seama?
-Andrei,eu doar te plac!
-Stiu si asta ma doare enorm. Eu te iubesc ca un prost si tu ma tratezi ca pe o cârpă udă.
-Andrei........
-Lasa-mă nu vreau sa te mai văd.
-Andreiiii!!!!!Nu pleca!!!!
 

Andrei a plecat fara sa se mai uite înapoi.Inima lui este franta ,,nici acum nu mă iubește.

Vanessa se duce inapoi la hotel si îi spune tot lui Cosmin.Băiatul nu a avut nici o reacție.El este înțelegător si știe ce inseamna cuvantul "iubire".Si el a trecut intr-o perioadă la fel ca Vanessa.
Cosmin întreabă:
-Vanessa,daca vrei sa te desparți de mine înțeleg.
-Da...... Scuze!
-Nu-i nimic!

Cei doi au hotărât sa se întoarcă in Romania.Din pacate Cosmin a pierdut avionul asa ca a trebuit sa mai astelte un alt avion spre Romania.

I  locul lui Cosmin a stat Andrei.Nu prea au vorbit.Vanessa a incercat sa mai vorbească dar degeaba.Pana can,Andrei a adormit si Vanessa l-a pupat pe obraz si s-a culcat pe umărul baiatului.

Cand s-a trezit Andrei si a vazut ca Vanessa a adormit pe umarul sau a spus:
-Ce frumoasă e!Nu trebuia sa iti spun lucrurile alea!O iubesc!

Vanessa se trezeste si spune:
-Andrei......
-Da?
-Te iubesc!

Andrei zambeste apoi o sărută.

Povestea unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum