TANITIM

135 5 1
                                    

Şimdi nolacak,?Bu azabla yaşamak istemiyorum.Bu güç benim hiç bi işime yaramıyor daha çok bana ve
etrafımdakilere zarar veriyor.Aşık olmak bu kadar zormuydu?Sarılmak,elini tutmak,öpmek bu kadar zormuydu?

Annem ve kardeşlerimle üvey babamızın yeni zengin ve geniş ailesine taşındık.Uvey babamın adı haluk bir oğlu var ali,değişik bir tip yani nasıl değişik  diyeceksiniz?Sabah bana iyi davranıyorsa akşam öküz gibi davranıyor.Haluğun birde ablası var süreyya hanım onunda bir oğlu var adı savaş peki benim ailem kim?
Annem Güneş,kendisi bir eğitimci tam da bir melek herşeyi anlayışla karşılar canım annemm.
Peki ya kardeşlerim?
Adı Nazlı kendisine arıza derim psikopat resmen , ama severim sonuçta kardeşim😙
Izmirden gelip istanbula alışmanin zor olucağını sanıyordum ama sağolsun ali yanj zar zor arabasina biniyorum ve beni arkadaşlarının yanına götürüyor.
Şimdiden benden hoşlanan bir kişi var bile ali'nin en yakın arkadaşı Burak ama Ali nedense Burağın çıkma teklifini kabul ettikten sonra bana sinirli ve kötü davranmaya başladı.
Peki soracaksınız sen kimsin?
Ben Zeynep,elektrik gücüm var o yuzden deri eldiven takıyorum insanlardan uzak durmaya çalışıyorum.Eyer birisini seversem ve ya öpersem ona zarar verebilirim.Benim böyle  saçma sapan bir hayatım var kardeşim va annemden başka mutlu hiçbirşeyim yok bulabilirmiyim acaba mutlu birşeyler mesela arkadaş gibi?

INTIHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin