20.BÖLÜM

23 2 0
                                    

-Burak git lütfen yalnız kalmak istiyorum.
+Ne oldu sana?
- Burak soru sorma sadece git lütfen.
+Ali dimi?
Hiçbirşey söylemeden sustum.
+Tabi ki Ali.
-Burak yine başlama!
+Yeter yeter niye  Ali!
-Ben öyle birşey demedim!
+Ali yi sevmediğini de söylemiyorsun!
-Ne yapabilirim?
+Kanıtla!
-Burak konuşmak istemiyorum git lütfen
+Niye söylemiyorsun!!derken Nazlı koşarak geldi.
Nazlı
+Iyi misin?kardeşim.
-İyiyim Nazlı.
+Niye gittin?
-Nazlı!
+Söyle Zeynep.
-Ali,Sudeye ne cavap verdi?
+Bilmiyorum çıktım ben de hemen.
-Odama gideceğim ben dedim ve ayağa kalktım yavaş adımlar la odama geldim

Şu ikisinin hikayesini bir ben bilmiyorum heralde öyle değil mi?Sizin de hiç korktuğunuz oldu mu?Daha doğrusu aşk'tan korktuğunuz oldu mu?
Oldu...Korkulu bir hikayenin içine hapsoldum.Ellerimi kelepçelemek yetmedi, asıl kalbimi kelepçelemem gerekiyordu.Bu hikayeyi ben yazacağım demiştim başta,ama hikayeyi yazan başkaları oldu.Ben kaybedenim...ben vazgeçenim...ben baştan silinmiş bir hikayeyi sizlere tekrar yazmaya çalışan aptal kızım...
Ağlamaya devam ettim.Daha sonra odama Nazlı,Burak,Savaş geldi.
Hepsi konuşmaya başladı ama ben soluksuz bir şekilde onları dinlememeye devam ettim.
Nazlı
+İyi olucaksın.
Savaş
+Sen çok güçlüsün, güçlüsün...
Burak
+Ben seni çok seviyorum senin üzülmene dayanamıyorum dedi ve hepsi daha birsürü şeyler söylemeye devam etti ben de bağırdım.
-Çıkın Çıkın hiçbiriniz bana iyi gelmiyorsunuz çıkın çık gelmeyin!iyi gelmiyorsunuz  bana git çıkın dedim çık çık, sinir krizi geçiriyordum...yastığı fırlattım yorganı dağıttım masaları devirdim onlara vurdum daha sonra Nazlı sakin ol diyerek bana sarılmaya çalıştı ben de yere  çömeldim bir anki sinirliliğim ağlamaya dönüştü hıçkırarak ağlıyordum...Nazlı yerde çömelen bana sarıldı  ve o da ağladı herkes bana acıyan gözlerle bakıyordu.
- Bırak Nazlı bırak beni!Ve sonra tekrar bağırmaya başladım.
Bırak gidin!git çıkın odamdan kimse bana acımasın gidin gidin hiçbiriniz kalmayın bu odada hepinizden nefret ediyorum gidin artık dedim ve hepsi bana üzgünce bakarak dışarı çıktılar.
Sude ile Ali'ye gelince nerede kalmışlardı?
En son Sude Aliye seni çok seviyorum dedi.
Ali
+Sude
Sude
+Bak Ali seni seviyorum lütfen lütfen beraber olalım.
Ali
+Sude benim senden özür dilemem gerekiyordu...
Sude
+Hayır benim de hatalarım var özür dilerim aşkım.
Ali
+Barışalım!
Sude
+Barışalım.dedi ve sarıldılar.
Ben odamda ağlamaya devam ettim.
Ali'yle Sude yukarı çıkarken benim bağrışlarımı duydular.
Nazlıları da kapının önünde beklerken gördüler.
Ali
+Ne oldu?
Nazlı
+Konuş onunla Ali.
Ali kafa salladı ve içeri girdi yerdekileri kırık dökük gördü şaşırdı sonra bana baktı.
+Zeynep...dedi daha sonra bana yaklaşıp o da çömeldi dizlerini ayaklarının üstüne  koydu nazikçe  benim kafamı kaldırdı.
+Zeynep...
-Sakın bana bakma!Acıma sakın bana!Ben ben kayboldum Ali,kimse çıkaramıyor beni kimse,kimse beni anlamıyor sen bile anlamadın anlamıyorsun...
+Anlıyorum...
-Ne cevap verdin?!
+Zeynep...!
-Ne cevap verdin!daha sonra Ali sustu ben de gözlerine baktım o da bana daha sonra bağırarak evet dedin dimi!dedim  aynıanda  kırmızı bir vazoyu duvara attım.
Sonra herkes odaya doldu.
Ben tekrar ağlamaya başladım .
Ali bana sarıldı ben de onu itmeye çalıştım çok zor ayırdım onu kendimden.
-Bırak!Evet dedin dimi!Cevap versene!Alahın cazası!
+Bağırma yeter!
-Yetmez.
+Sen vazgeçtin!
-Anlamadın neden diye sormadın!
+Benden vazgeçmiş birine neden diye soramam!
-Çık Ali çık hepiniz çıkın!
Sude
+Sakin ol..dedi şirin bir kız sesi ile ben de ayağı kalktım.
Sude ye yaklaştım.
-Bunların hepsinin hesabını ödeyeceksin!
Ali
+Hiç kimse hiçbirşeyin hesabını ödemeyecek!Ben seni sadece zor olduğun için seçtim beni reddeden ilk kız sendin ben de seni gözümde hırs yaptım.!Bu kadar!
Sonra Ali ye yaklaştım.
-Bundan sonra senin yüzünü görmek istemiyorum.
Ali
+Ben de aynı fikirdeyim koca gözlü kız!
-Görüşmemek üzere uzaydaki mavi gözlü çocuk!
Dedim ve Ali'yle Sude odadan çıktı.
Burak bana kızgınca bakıyordu.
Daha sonra yaklaştı ve
+Niye Ali dedi.
Ali falan yok çık odamdan.
Burak kafa salladı ve yavaş adımlar la odadan çıktı.




INTIHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin