Rytas*
Hannah pov*Labai nekantrauju susipažinti su visais mokykloje! Bet kartu ir šiek tiek nerimauju. Nes pirmoji diena mokykloje yra sunkiausia , bent jau taip girdėjau iš kažkieno lupų, tu nieko nepažysti, nežinai kur eiti, nežinai ką daryti... ir taip apytiksliai vyksta savaitę kol ipranti bei susiorentuoji.
Ryte atsikelus nuėjau apsirengt , susiruošt mokyklai bei pavalgyt pusryčių. Važiuodama į mokyklą vis galvojau kas manęs mokykloj laukia ir ar didelė bus ta mokykla...
Privažiavus mokyklą iki durų mane palydėjo mama , nes pati tikriausiai bučiau nedaėjus(XD). Ji mane palydėjo , apkabino mane bei palinkėjo sekmes pamokose, ir vėliau aš nupėdinau į vidų, į mokyklą!
Atėjus i vidų mačiau daug vaikų bei daug nepažystamų veidų, ir tiesa pasakius net nežinojau kur eit bei ką daryti, tai nusprendžiau surasti direktoriaus kabinetą. Vakščiojau apie pusvalandį kol suradau kabinetą , bet eidama pro šalį pamačiau stendą su visom klasėm bei pamokom. Suradus savo klasę nupėdinau iki to kabineto.
Kabinetę radau savo mokytoja , ji labai džiaugės kad pagaliau atėjau. Mes truputį pasikalbėjom ir ji man nurodė kokia dabar bus man pamoka.
*po 10min*
Labai bijojau žengt i vidų,i klasę kur sedėjo mano dabartiniai klasiokai, bet įsidrasinau ir ižengiau į vidų! Ižengus į vidų visi spoksojo keistai į mane, tokiais žvilgsniais tarytum ,, kas tu tokia,, ; ,, ko tau čia reikia,,bet kaip tik tuo metu mokytoja pasakė kad aš jų naujoji klasiokė bei kad jie turėtu būt draugiški su manimi. Vietų daugiau nebuvo tad atsisėdau gale. Visą pamoką klasiokės žiūrėjo i mane keistais bei nelabai gerais žvilgsniais, bet į tai nekreipiau dėmesio.
Po pamokos kelios mergaitės priėjo prie manęs susipažint, jų vardai buvo Gabi, Ema ir Eva.
Visą dieną mes vaikščiojom visur kartu , kalbėjomes ir kt.
Ir aš kartą jų paklausiau:
- kodėl daug klasiokių į manę piktai žiūrėjo ?
- nes manau jie galvoja kad tu busi kita populiarioji mergina todėl taip ir elgiasi- pasakė Eva
- Bet aš net nesiruošiu tapti populiaria. - atsakiau
- na tada nežinau - pasakė Eva
Po pietų kai jau ruošiausi eit namo, bet kelios klasiokės iš ,, populiariųjų chebros,, atėjo prie manęs ir kalbėjo apie kažkokį vaikiną ir t.t. Aš visiškai nesupratau ką jos man norėjo pasakyt tai pertraukiau ir paklausiau:
- aš visiškai nežinau apie ką jus kalbat, gal galėtumet aiškiau?
- ką aiškiau, ką aiškiau mes ir taip aiškiai tau sakom kad nelystum prie Džeiko. - atsakė kažkuri klasiokė
- Bet aš jo net nepažystu ir net nežinau kaip jis atrodo! - atsakiau
- Gal žinai o gal ir ne! Čia tau perspėjimas kad prie jo NIEKADA nelystum nes kitaip bus pasėkmių! - tai pasakiusios jos nuėjo.
Aš visiškai nežinojau kodėl jos ant manęs pyksta ir apie kokį dar Džeiką jie kalba...Na va štai antra dalis :D nežinau gal šiek tiek intrigos palikau ,bet jai patiko tj vote ir nuomonių parašykit apie šia isto! Ir iki😀
YOU ARE READING
Just a simple girl ♡
RomanceHannah visa gyvenima gyveno kaime , turejo daug draugu bei buvo laiminga. Bet viena diena jos tevai panoro persikraustyti i miesta, New York . Hannah pradejo eiti i nauja mokykla bet jai ten nesiseke ir viena diena viskas pasikeicia kai ji sutinka...