8

21 5 6
                                    

Hannah pov*

Na jai Lexie nori pyktis, tada pyksimes.
Taip taip, aš ir esu sugalvojus keršto planą, bet tik du kolkas.
Planas 1 - kai bus kūno kulturą užpilti ant lexie rankinuko acto. Tikrai labai skaniai kvepės jos rankinukas😊
Planas 2- papasakoti Džeikui kokia jį baisi, šlykti bei kerštinga yra ji, nors ne netik jam reik pasakyt, reik pasakyt tai visiem!

Ryte*

Pirma pamoka buvo kūno kultura. Tai buvo gera proga užpilti acto ant jos rankinuko.
Visi jau buvo nueja į salę o aš per tą laiką piliau ant Lexie rankinuko actą. Bet tuo tarpu iėjo mokytoją ir pamatė ką aš darau. Ji iškart suprato ką darau tai nusiusnte mane pas direktorių.
Turėjau rašyti pareiškimą bei atsiprašymą...
išėjus iš direktoriaus kabineto aš eidama užkliuvau už kažko. Kritau aukštielniką, bet kai atsimerkiau pamačiau Lexie ir kitas jos drauges besijuokinačias iš manęs.
Neiškenčiau ir atsistojus ją pastumiau į šalį, atsistojus ji pradėjo reikti ant manęs o aš tiesiog atsikerinėjau. Bet poto mus išskyrė mokytoją, ir abi pasiuntė pas direktorę.
Nenorėjau prisiimt kaltės tai aš apkaltinau ją ,nes ji ir buvo kalta.
Lexie nubaudė. O manę paleido. Net geresnė diena man pasidarė.

Eidama karidoriumi sutikau Džeiką.
- labas , žinai... greitai bus, mokyklos šokiai.... gal norėtum eit su manim? - paklausė jis
- taip , žinoma- iš džiaugsmo pašokus surikau.
- smagu. Atleisk jai aš tave ignoravau ar nedraugavau su tavim kurį laiką tiesiog nežinojau kuo tikėt ar tom paskalom ar tavim....
- ne nieko tokio, aš atleidžiu.
- tai gerai tada iki. - tai pasakes jis nuėjo.

Po pamokų*
Ėjau namo ir pamačiau Lexie šluojančia kiemą.
Ji vos neapsiverkė už tai kad teko jai kaip bausme išvalyti kiemą, o man... man linksma net žiūrėti buvo. Ji mane pamatė ir aišku pasipiktino.

Po savaitės*

Ryt šokiu vakaras... labai jaudinuosi.
Net nemoku šokt, tai pasikviečiau kad Džeikas mane pamokintu šokti.
Po valandos jis atėjo.
Šokom apie valandą, šiek tiek išmokau šokt bet ne per daugiausiai.
Bet tada jis manes paklausė ...
Taj va dalis :)  vote jai patiko, com nuomone apie šita dalį. Srr jai bus klaidų . Ir ačiū kas skaito, manau kita dalis bus paskutinė.
iki. (Bei taip pat kviečiu paskaityti kitas mano knygas;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just a simple girl ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin