BU HAYAT BENIM

207 9 1
                                    

   SADECE 3 DAKIKA SÜRDÜ HAYATIMIN IÇINE EDILMESI.O ZAMAN ANLADIM KI YAŞANANLAR DA YAŞANACAKLAR DA ÇOK ACITACAK CANIMI..

    Adım Yeşim,15 yasıma kadar üvey annemle büyüdüm ama sormadım kimseye annem nerede diye.Kötü bişey olmuştur diye korktum ,içten içe kendimi yiyiyp bitirdim. Her neyse işte..

Çok fazla sevgilim oldu ama bu yaz aşık oldum ben,gerçekten aşkı tattım. Artık şu ceddiyeti bırakıp meseleye giriyorum .

    Daha okul bitmemişti ama dışarıda iğrenç bir sıcak vardı ee tabi yaza  az kaldı ne de olsa.Bütün arkadaşlar toplandık en az 30 kişi varız herkesin elinde beşer şişe su başladık savaşa emin olun vücudumda kuru yer yoktu. Okula yeni gelen ve geldiği günde 'ben bu salakla çok uğraşırım ' dediğim kız,Aleyna oda yanımızdaydı tabii ki.(biz bu kızla ileride çok yakın arkadaş olduk !!!!)

Aleynayla bi kavgada samimileştik aslında ikimizde aynı kişiyi savunuyorduk.Sonra da öz

kardeşim gibi oldu zaten.Okul daha bitmeden bi çocukla tanıştım ama çocuk bizim okulda değil.

Öyle sarışın renkli gözlü bişeyde değil boşuna ümitlenmeyin yani :D Esmer,kara kaşlı,k/ara gözlü bi çocuk. Aslında ilk tanıştığımızda pek hoşlandığım söylenemez . Zaten hep öyle oluyor,galiba götlük bende :D Bu arada çocuğun adı Berke..

Bir hafta sonra

Facebook ' a girdim,mesajlarıma bakıyorum,

BERKEEE.. MESAJ ATMIŞ, LAN ALEYNA LAN BERKE MESAJ ATMIŞ OHA ÇÜŞ OHA,ALEYNAAAA NE

YAZIYIM KANKA,LAN GÖT BIŞEY SÖYLEE.

"Ne yazmış mal önce onu söyle" dedi Aleyna haklıydı mesajı okumadan ne yazıcam diye soruyodum :D

Kanka senden hoşlanıyorum yazmış laaan

"Hasiktiiir,çık kanka bu çocukla çok tatlı çocuk "

Sevmiyorum ki ben onu kanka,sadece şaşırdım mesajına yani.

"Ee napıcaksın kardeşim? "

Sana dediklerimi ona da söylicem napıyım

"Tamam kanka takıl kafana göre o zaman "

Ve Berke ' ye mesaj yazmaya başlayan Yeşimin dramı......

-Berkecim,ben su an,belkide bundan sonra seninle biz diye birşey düsünemem,çoğu şeyi de zaman gösterir zaten seni kırmak istemem.Benim için değerlisin.Üzgünüm..

GÖNDERDIM KANKAAA

"Göt Berke 'ye gelince kibarlaş zaten "

Hııı kanka hııı

Gittim bir Nescafe yaptım ve Berke 'den mesaj beklemeye başladım.

Bekledim cevap gelmedi ama online !!!!

Lan çok mu sert konuştum acaba diye düşünüyodumkiiii görüldü yazısının ardından yazıyor yazısı,kalbim deli gibi çarpıyordu aslında.Aleyna 'ya çaktırmıyorum hiç.

Ve gelen mesajla bende kendime geldim

"Seni biz olmak için zorlayamam ama en azından arkadaş kalalım olur mu? En azından konuşabilelim."

Bense sadece peki yazabildim. ( Tamam biliyorum fazlasıyla odunum. )

BU HAYAT BENIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin