Okulun son bir ayıydı herkes salmış kendini,bizde arkadaslarla genelde okul dışında takılıyorduk ve tabii ki Berke de vardıı..
Sabah kahvaltısını beraber yapıp aksama kadar beraber olan bir arkadaş toplulugu :D Yine ayni şekilde basladik güne.Kahvaltımızı Mehmet kardeşim ismarladi sagolsun. Aksam yemeği de Aleynayla bendeydi onun sözünü önceden verdik.Ama Berkee daha gelmemişti Mehmet arıyor açmiyordu o gerizekalı.Saat sabah 9dan 11e kadar aradık :)))) meğer uyuyormus kodugumun malı aslında merak etmiştim biraz da o yüzden sövuyorum böyle..
"Kanka kapı çaldı lan " dedi Zeyzey
Tamam kanka acıyoruuum diye bögürdüm
Kapıyı açtım Berke gelmişti,hoşgeldin dedim çok sakin bir sekilde
Ama iç sesim oha lan giyinisini yerim,tipini yerim,agzini yüzünü yerim diyordu :D
İç sesim Berkeye aşıktı galiba
Dış sesim de pek konuşabiliyor değildi hıı diyip duruyodum :D
Herneyse iste ya kahvaltı yapıp disari attik kendimizi her zamanki normal şeyler iste..
1 Hafta sonra.......
"kanka Berkeyle Nur cıkıyomuş" dedi Aleyna,
Oturup aglayacaktım az kalsın çok moralim bozuldu lan,sanki çocugun teklifini kabul etmeyen ben değildim neyine üzülüyorum neyini kiskaniyorum anlamadim ki...
Hani öyle sıradan hikayeler gibi nefret de etmiyoduk birbirimizden .Ama ben aramıza kimse girmesin istiyodum.
1 haftaya yakın süre cıkmadım evden sonra Melis geldi.Kanka gel dedikodu yapalım diye diye sikti beynimi.
Anlat,dedim.
O dakikadan sonra herşey hklsdchsjchksdhvks şeklindeydi ben hı diyip duruyodum :D
Sonra bi ara Berke dediğini duyduum.
Eee demeye başladım.
Nur'la ayrılmışlar.
Allaaaam yareppim nasıl seviniyom kalktım cikolatalarımı falan verdim o derecee
Sonra beraber çiftetelli oynamaya başladık.(çiftetelli ne demek birisi açıklarsa ay em veri hepi)
Hadi kanka dışarı çıkalım dedim keyfim yerine geldi tabii.
Çıktık dışarı aqıyoz ama sıvı degiliiz,tamam vurmayın sustum.
Sıkıldım ben bu maldan bıraktım eve geldim. Faceye girdim Berke mesaj atmııs ^^
Olm bu çocuk bana mesaj atınca bi masumluk cokuyo üstüme ,sadece dış görünüş olarak icimde hala aynı ben yatıyo (hayvan ruhu).
Ertesi gün Berke buluşalım falan dedi içimden de diyorum ne yavsaktır daha sevgilisinden yeni ayrılmış,ama cok tatlı lan tam ısırmalık falan yani ısırsan şeker tadı gelecek :Ddd
..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU HAYAT BENIM
RomanceUZUN ZAMAN SONRA AŞIK OLDUM,SANIRIM O DA YANLIS KİSİYE BIRAKIN HAYAT SİZİ NEREYE SURUKLUYORSA SURUKLESİN AMA ACILARA GOGUS GERİN OZGURLUGUNUZU KISITLAMAYIN İNADINA YAŞAYIN VE NE OLURSA OLSUN AYAKTA KALIN,YILMAYIN VE DOĞRU KIIŞIYE AŞIK OLUN...