Reggeli napfény sugarai beszűrődtek az ablakomon és arra kényszerítettek, hogy nyissam ki a szemem. Ki nyitottam pilláim az erős nap fénye bántotta szemeimet ezért fejemre húztam a takarómat. De egy idő után meguntam és ki másztam a megnyugvást okozó- ágyamból- és ki mentem a biztonságot nyújtó szobámból. Le ültem a lépcsőre és gondolkodni kezdtem az elmúlt napokon.
Találkoztam Wonhoval ami egy csoda számomra, apa el vette Harat aminek most már örülök, akkor elrabolt a saját biztonságim, most pedig mű szívet kapok.
A gondolat menetem a kis kutyuskám szakította meg akinek még nincs is neve. Fiú az benne a legjobb, hogy könnyen nevet találok neki. Felvettem az ölembe és le mentem vele a konyhába ahol Hara kómás fejével találtam szembe magam, apa pedig a reggelit készíti.
-Jó reggelt- mondtam mosolyogva közben le ültem Hara mellé.-Veled meg mi lett?- néztem rá a kutyussal az ölembe.
-Nem aludtam semmit.- megsimogatta az ölemben lévőt aki mászott is át fele a mellettem ülő ölébe.
-Mi a neve?- ivott bele kávéjába, én csak megvontam vállam. Apa le rakta elénk a reggelit ami szalonna és tojás rántotta.-Kicsim- szólt apám és teletömött számmal rá néztem mire ő csak kuncogni kezdett a mellettem ülővel. - Majd beszélni szeretnénk veled.- lenyeltem a számban lévő kaját majd r emeltem a tekintetem.
-A Wonhoval való kapcsolatomról szeretnétek beszélni velem?- húztam fel egyik szemöldököm. Apáék nemlegesen megráztak a fejüket.
-A..- apának elcsuklott a hangja.- műtétről.- apa szemei könnybe lábadtak amint ezt megláttam egyből fel álltam a helyemről és apa nyakába vetettem magam. Apa háta és válla rázkódni kezdett és sírt... nem is sírt ha nem bömbölt ami engem is sírásra késztetett.
-Semmi baj..- simogattam apukám hátát de semmi. Könnyeim apa pólóján találtak megnyugvást. Hara is bekapcsolódott a sírásba és ő is ölelni kezdett minket. Egy jó darabig csak sírtunk és sírtunk. Egy idő után megnyugodtunk majd el mentünk készülődni.
****************************************************************************
Apáékkal megbeszéltük az összes dolgot. Magyarán lelkiztünk. megbeszéltük a műtétemet, a Wonhoval való viszonyom aminek nagyon örültek, akkor a házasságot na meg Hara felhozta a pszichologust amit egyből le mondtam ezután a kis beszélgetésünk után e mentünk vásárolni. Épp a Starship Ent. közelében vagyunk.
-Apa be mehetek..- nem tudtam befejezni mert a sok cipős és ruhás táskát ki vette a kezemből majd mosolyogva bólintott Haraval együtt. Boldogan öleltem meg őket majd pusziltam meg. Szaladni kezdtem az épület felé. Belépve egy csomó ember ide oda szaladgált majd meg szólítottam ugyan azt az őrt aki-amikor először voltam itt- segített nekem.
-Elnézést.- kocogtattam meg vállát. Tejes testével felém fordult és hajolt meg. Viszonoztam.-Meg mutatná, hogy most hol van a Monsta x?-kérdezésemre csak mosolyogva bólintott majd elkísért egy tánc terem ajtajához be kopogott majd várta, hogy ki szóljanak amint ki szóltak, hogy szabad ki nyitotta előttem az ajtót. A fiúk kíváncsi tekintetüket felém kapták majd Wono nagy lendülettel az ölébe kapott majd fel emelve engem a levegőben meg pörgetett.
-Wonho ne nyomd össze szegény lányt.- Shownu kuncogott majd közelebb jött és engem "fogva tartó" vállra tette kezét. De ő csak még jobban szorított magához. Fejemet belefúrtam mellkhasába és mélyen be szippantottam a kellemes illatát ami meg bódít.
-Nem akarom elengedni- motyogta hajamba majd kuncogni kezdett ő pedig megpuszilta buksim. Nagy nehezen de el engedett. De nem teljesen csak úgy engedett el, hogy hátam mögé állt és derekam köré fonta karjait fejét pedig vállamra tette.
-Na és, hogy vagy kicsi lány?- leader rám pillantott és mosolyogni kezdtem
-Sokkal jobban vagyok!- jelentettem ki mire a hátam mögött álló puszilgatni kezdte a nyakam- ami nekem nagyon csikis- így elkezdtem a fejem jobbra balra, fel, le mindenfele mozgatni amit a többiek nevetve néztek.
-Ne már~- végül le guggoltam így Wonho nem tudott több puszit adni. Fel álltam Shino megint a derekam köré fonta karjait és fejét pedig is ugyan abba a pózba tette ahol volt.
-És voltál Nő gyógyásznál?- mindannyian Kihyunra pillantottunk, hisz nem hittük volna, hogy ő fogja fel tenni ezt a kérdés. Na meg, hogy egy fiú teszi fel ezt.
-Már voltam- elpirultam és a cipőm kezdtem nézni. Mire egy újabb kérdést kaptam de nem tőle ha nem a hátam mögött.
-Mit mondott?- rá pillantottam.
-Azt, hogy nem vagyok terhes és, hogy nincs semmi bajom.- hadartam el. Mindenki kuncogni kezdett amikor egy lány hangot vagyis lányok hangjait hallottuk meg
-Monsta X- kiabálták egyszerre majd a hangforráshoz néztünk- az az az ajtóhoz.- kíváncsi tekintettel néztem rájuk amit ők is viszonoztak felém.
-Hát ő meg ki?- egy lány állt elém akin egy hó fehér magassarkú szanda virított a lábán egy nagyon rövid nadrág és egy fehér atléta amin egy kereszt van, na ja a bőre meg szoli barna- nekem túl barna.-. Ki kerekedett szemel nézett
-Ő a barátnőd-jött mellénk egy rövid fekete hajú lány akin egy testre simuló pulcsi van de az is ilyen has póló szerű, rajta is egy fehér magassarkú szandál, és egy rövid nadrág aminek a dereka magasított.
-Igen ő a barátnőm.- Wonho büszkén mellém állt és ki egyenesedett majd vállamat átkarolta úgy ölelt tovább. A lányok grimaszolva egymásra néztek majd rám.
-Valami baj van Hyorin?- Shownu mellénk állt.
-Ja semmi. Csak be jöttünk meg nézni titeket de mi már megyünk is- azzal sarkon fordúltak és ki mentek a teremből.
-Azt hiszem, hogy valaki féltékeny lett.- Minhyukra pillantottunk aki egyből le hajtotta a fejét mi meg csak mosolyogtunk.
****************************************************************************************
A nap további részét a fiúkkal töltöttem. Az épületből kiértünk de csak Wonhoval jöttem. Egy kicsit kettesben akartunk lenni.
-Haza kísérlek.-Wonho fel vett egy pulcsit mert most nagyon hűvös dzél fújj. Rajtam is egy leging és egy bő kapucnis felső van. Bólintottam majd kézen foga sétáltunk haza fele.
-És mi lesz a műtétel?-halkan kérdezésére megállt bennem az ütő. De hamar észbe kaptam.
-Nem tom- rántottam meg vállaim értettlenül. Wonho megállított és agával szembe fordított az üres utcán.
-Ott leszek veled.- kezei közé vette az arcom. Karjaim nyaka köré fontam és magamhoz húztam. Szorosan öleltük egymást majd meg pusziltam ajkait és tovább sétáltunk haza érve elköszöntünk egymástól. Be mentem a házba meg vacsiztunk, beszélgettünk, le zuhanyoztam, fel vettem a pizsim majd le feküdtem a biztonságott nyújtó ágyamba. Nem kellet sok ahoz, hogy elaludjak.
YOU ARE READING
Please Let Me Love You\BEFEJEZVE\
FanfictionEgy lány aki amikor kicsi volt súlyos betegsègben szenvedett nem volt egy barátja sem az anyja le mondott róla de amikor felnött elkellet utaznia az apjával Dèl-Koreába. Találkozik egy fiúval akivel barátságit köt de a barátságból vajon mi törtènik...