Yeri geldiğinde güzel, bilgilendirici postlar paylaşan bir site olsa da, kendileri prim yapmasını çok çok iyi bilirler. Kim bilir kaç ay önceden kalan haberi çevirip atan, sonra da fanwar yorumlarını silip, uyarıcı yorum yazıp posta pinleyen zeki editörlere sahiplerdir. Saygı çerçevesi içerisinde konuşmak ve herhangi bir olaya sebebiyet vermek istemediğimden dolayı yaptığı primler üzerinde çok durmayacağım.
Okurlarının genelinin korecan olarak adlandırılan, genel olarak sahiplenici ruhlu, k-dramalara bayılan, biasını/oppasını alın yazısı belleyen insan topluluğu olduğunu düşünüyorum.
Kalan kesim de ya harbili fanlar, ya da "Yine ne saçmalamış bunlar bir bakalım.." kafasıyla giren ancak yalnızca postu ssleyip herhangi sosyal medya sitesinde ayak üstü eleştiri yapıp geçiştirenlerdir.
Ayrıca, çok çok eskilere indiğiniz zaman shiplerle ve couplelarla alakalı haberlerin yorumları çokça homofobik doludur, bu siteden ve editörlerden kaynaklı olmasa da yorumların başına 'kendi fikrim' yazıp, sonrasında kendi haddinin dışına çıkan şahsiyetlerin yorumlarının silinmesini isterim.
Korezin ve Kpop Türk dışında Türkçe haber kaynağı bulunmadığından çullandığımız sitedir kendisi, şahsen İngilizce kaynakları tercih ediyorum.
Ayrıca, yanlış değilsem Koreantürk adlı dizi sitesi Korezin'e bağlı bir sayfa, Koreantürk chatinde İrem isimli Chanyeol biaslı bir hanımefendi vardı, kendisinden pek hazzetmezdim. Nedeniyse kendi dünya üzerindeki en mükemmel fanmış gibi burnu havada konuşma üslubuydu. Rabbime şükür artık başka siteden izliyorum da kurtuldum.
Hep kötü yanlarından bahsedecek değilim, iyi yanları dersek eğer, doğum günü yazılarını seviyorum. Örneğin G-Dragon'un doğum gününde yazılan hoşuma gitmişti, etkilenmiştim. (İsteyen olursa yoruma link koyabilirim)
Başka bir iyi yönünü bulamadım sanırım.
Kısacası iyi bir kaynak olsa da buram buram prim kokuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diss for kpop//eleştiri
Non-Fictionkpop gruplarınıza ufak eleştiriler eleştiri ad 1. bir insanı, bir konuyu, bir yapıtı, doğru ve yanlış yönlerini bulup göstermek ereğiyle inceleme işi. "Eleştiri sözcüğü eleştirmek eyleminden türemiştir" eş anlamlısı: tenkit 2. böyle bir inceleme so...