☪hapter 7

11 3 11
                                    

Στεφαν-Ποιος-

??-Εγω..

Λέει ένας κύριος και ορμάει στον Στέφαν τον ακινητοποιεί και του βάζει ένα όπλο στο κεφάλι του.

??:Τι θέλετε στην οικία των προγόνων μου!;

Στέφαν POV
Άκουσα μία ηλικιωμένη φωνή να λεει 'εγω' και έπεσε επάνω μου και μου έβαλε ένα όπλο στο κεφάλι μου .Παναγία μου φοβάμαι πολύ
-Εγω..Ε-ε-γ-ω

??-Μιλα ανάθεμα την μανα που σε έβγαλε από τον κ*λο!

Τι σκατα πως μιλάει έτσι για την μάνα μου?

??-Μιλα!!

-Ενταξει!Ήρθα για ghost hunting..

??-Ghostyki hanteki?Τι είναι αυτό ρε παλιοπαιδο?

-Κανω ανασκαφές ,για να δω αν υπάρχουν παραδοσιακά φαινομενα!

??Και νομίζεις παλιό μα@@κα πως υπάρχουν αυτά τα πράγματα ?

-Κανεις δεν ξερει μέχρι σήμερα
Του λέω και με χτυπάει μία στην κοιλιά .Πονάει...

??Ξεκουμπισου από εδώ και πάρε και την παλιόπαρεα σου από δω και μην ξαναερθετε εδώ ποτε!

Κατσε.Μισο λεπτό πως ξέρει για τα παιδιά?

Φεύγει από πάνω μου και φεύγει.Η μορφή του χάνεται στο σκοτάδι.
Μια απαίσια μυρωδιά σαν πετρέλαιο φτάνει στην μύτη μου.
Αρχίζω να χάνω τις αισθήσεις μου και κλείνω τα μάτια μου.

Ξυπνάω και βρίσκομαι δεμένος σε μια καρέκλα μέσα σε ένα δωμάτιο.Υπαρχουν πολύ σπασμένη σωλήνες και κακομεταχείρισμενα έπιπλα.

Προσπαθώ να ξεδεσω τον εαυτό μου.
Ένας άντρας με μια πόδια και ένα πριονι.

Αρχίζω και πανικοβαλομαι και να κοιτάω το χέρι του που ανοίγει το πριόνι ....

Στέφαν:Μην με σκωτοσειςςςςς!!Σε παρακαλω!!!!

Ο γέρος κόβει το ένα χέρι του Στέφαν,τα ουρλιαχτά του ξεσηκωνει κάθε πνευμα και φάντασμα που υπήρχε εκεί.Χαρης όμως της καλης ηχομόνωσης τα παιδιά που κάναν δουλειά δεν μπορούσαν να τον ακουσουν.

Ο άντρας γελούσε καθώς το χέρι του έπεφτε στο βρώμικο πάτωμα του δωμάτιου.

Ο Στέφαν μη μπορώντας να κάνει τίποτα το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να ουρλιάζει για το πόνο και το χαμένο του χέρι.

Ο άντρας χτυπισε δυνατά το στομάχι του Στέφαν και ο πόνος γι' αυτόν ήταν περισσότερος..

Μια γυναικεία φωνή φώναζε το όνομα του έξω από το δωμάτιο.Ηταν η Βιολετα.Ο άντρας σταμάτησε το πριόνι και πλησίασε στην πόρτα.
Ο Στέφαν μέσα απο τον πόνο του φυωναξε.

Στέφαν:Φύγε Βιολέτα!!!!!!!!Φύγε και πάρε τα παιδιά μαζί σου!!!!Έλεγε με λυγμούς, έβλεπε το κομμένο του χέρι κάτω στο πάτωμα και το αιμα να τρέχει σαν νερό κάτω στο πάτωμα.

Ο άντρας πέταξε στην μούρη του Στέφαν το πριόνι από μακρυά.Ευτηχως δεν δημιουργησε πληγή στο πρόσωπο του αλλά μια μεγάλη μελάνια κοντά στο μάτι...

Ο γέρος ανοίγει την πόρτα....

Γεια σε όλους!!!!!!
Ή τώρα θα με βρίζετε που έχω τόσο καιρο να ανεβάσω Κεφάλαιο ή θα κάνετε πάρτι...Μπααααα

Τέλος πάντων..

Αυτό ήταν ένα ακομα Κεφάλαιο του Phantom of fear ελπίζω να τρομαξατε...

Αν τρομαξατε αστεράκι 🌟 για ψήφο και τι πιστεύετε θα κάνει ο γέρος την Βιολετα;

Αυτά από μένα μέχρι να ανεβάσω το κεφάλαιο ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕΕ💞

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Phantom Of FearWhere stories live. Discover now