Galiba Deliriyorum?

69 6 0
                                    

Sabah şu lanet alarmın sesiyle tekrar uyandım :/ Elimi yüzümü yıkadım,saçlarımı taradım ve dişlerimi fırçaladım. Yatağımı topladıktan sonra dolabımı açtım ve çiçekli beyaz mini şortumu,üstüne kot gömleğimi giydim ve gömleğin uçlarından tutarak göbeğimin üstünde bağladım. Fuşya rengi ojelerimi sürdüm. Parlatıcı,rimel ve eyeliner üçlüsünü uyguladıktan sonra birazcık da allık sürdüm yüzüme. Bileğime bilekliklerimi taktım,güneş gözlüğümü taktım ve aşağı indim. Annemin mutfakta iş yaptığını gördüm ve içimden ''Allah'ım inşallah görmez'' dedim :) Okula giderken makyaj yaptığımı her gördüğünde konuşmaya başladım mı bidaha susmuyor da :( Yok efendim neymiş düğüne mi gidiyormuşum yok efendim neymiş orası eğitim yeriymiş pantolon ve üstüne bluz yetermiş falan da filan.. Hiç dinlemiyorum desem yalan olmaz valla :) Ayakkabılıktan topuklu ayakkabılarımı aldığım gibi giydim,çantamdan telefonumu çıkardım,kulaklığımı taktım ve tam evden çıkarken bir korna sesi duydum. Heralde karşı evde oturan Derya hanımın şoförü falandır :/ O kızı buraya taşındığımızdan beri sevmiyorum,çok kendini beğenmiş. Herneyse dışarı çıktım ve ne göreyim! BABAM!! Ama babam iş gezisinden 1 hafta sonra dönecekti? Koşarak babama sarıldım ve ''hani geç gelicektin?'' dedim. Bana ''çok istiyorsan gidiyim'' dedi ve güldük. Arabaya binmem gerektiğini ve beni okula bırakacağını söyledi. Okula geldiğimizde babamın yanağına kocaman bir öpücük bıraktım ve Selen'in yanına gittim. Yanında Kutay yoktu,umursamadım. Zaten genelde geç kalırdı. Selen bana ''Kutay bir kızla flört ediyormuş ama nasıl bir kezban nasıl bir kezban görmen lazım'' dedi. Ben de heralde Fatmadır diye düşünürken bir de ne göreyim!? DERYA!! Selen'e bu kızın neresi kezban amk anlamında bir bakış attım ve bana ''Dün sinemadan sonra Kutay'la senin aranda olanları gördüm,bugünde hemen moralin bozulmasın diye öyle söyledim ama Derya fazla güzel sanırım :/'' dedi. İnanamıyorum! Hemen Kutay'ın yanına gidip ''Neler oluyor burda? Daha dün beni dudağım öpen kişi şimdi bir başkasıyla mı çıkıyor?'' dedim ve Kutay'ın bana cevabı şu oldu ''Dün ben seni dudağından falan öpmedim ne saçmalıyorsun sen?''

Galiba deliriyorum :o

Senden VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin