Intro

7.1K 236 42
                                    

Zahra El Amrani en Zainab Akachar zijn de twee leukste 18-jarige meisjes die je tegenkomt. Ze zijn lief en hebben een groot hart.

Zahra 👆🏽

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zahra 👆🏽

Zainab 👆🏽

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zainab 👆🏽

Een tikkeltje arrogantie hebben ze ook, maar hey dat hoort bij een vrouw. Ze nemen niks aan van vreemden en zijn alleen op hunzelf gericht. Ze hoeven niks met andere te maken te hebben. En dat maken ze soms iets te duidelijk.

Ze geven veel om hun familie en hamdullilah alles gaat goed met hun familie. Ze hebben niks te klagen en zijn over het algemeen met alles gelukkig hamdullah.

Anass Moussaoui en Adam El Morabet zijn een ander verhaal. De 19-jarige jongens zitten een beetje in een tweestrijd.

Anass 👆🏽

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Anass 👆🏽

Anass 👆🏽

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Adam👆🏽

De jongens gaan naar school maar zijn niet zovaak aanwezig. Als ze niet aanwezig zijn, zijn ze 9 van de 10 keer aan het "werk". En als ze dan op school zijn, zijn ze 9 van de 10 keer ook aan het vechten.

Ze zijn allebei ook snel aggressief en hebben dan ook allebei een heel erg kort lontje. 

Thuis hebben ze het ook niet makkelijk. Ze hebben allebei geen vader meer, maar wel allebei een broertje en een zusje onder de 8 jaar. Ze hebben hamdullilah ook nog alletwee hun moeder. Ze hebben een dak boven hun hoofd en elke dag bij elke maaltijd eten voor hun hamdullilah dus ze zouden niet moeten klagen, maar het is toch anders zonder vader.

Ze houden allebei heel erg van voetbal en kunnen dan ook niet zonder. Als ze allebei hun frustratie willen uitlaten, pakken ze de bal en sprinten ze altijd richting hun veldje. De twee jongens kunnen voetballen en dan ook nog niet eens zo'n beetje. Als een scout ze zou zien, dan had de scout het wel geweten.

Tijdens een gevecht van een week of twee geleden, was het zo erg dat ze naar een andere school moesten, omdat ze te veel onrust veroorzaken en al te veel schorsingen op hun hebben. Ook doordat ze te weinig aanwezig zijn, trappen ze hun van school. Hun school kan hun niet meer aan dus dan moeten ze naar een andere school.

Ze gaan ermee akkoord, maar ook op de andere school is het hetzelfde verhaal. Te weinig aanwezig en te veel gevechten.

Als Adam Zainab ontmoet, begint hij langzamerhand te veranderen. Maar dat kunnen we niet over Anass zeggen. Hij is koppig en wilt niet veranderen. Hij is goed zoals hij is. Maar dan ontmoet hij Zahra en is ook bereid om te veranderen. Het kan natuurlijk niet in 1 seconde, met veel ups en downs proberen ze hun zelf te verbeteren en te veranderen.

------------------------
Ramadan mubarak loves ❤️ Moge Allah onze vasten accepteren In Shaa Allah❤️

Ik wil een dikke S/O geven aan 5barkie !!! Haar boek Mo + Khalid heeft me geinspireerd! Dus s/o naar haar. Volg haar en lees haar boeken!!!
She is greaaaaat ❤️🙋🏽.

Anass & AdamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu