Co robi twój chłopak gdy jest zazdrosny

520 27 1
                                    

Scott-Gdy Mccall staje się zazdrosny podchodzi do ciebie oraz do tego chłopaka co odważył się z tobą porozmawiać i próbuje go zabić wzrokiem. Przytula się od tyłu do ciebie, wyciera noc w twoje włosy. Jednym słowem stara się pokazać chłopakowi że jesteś jego dziewczyną i ma od ciebie odejść.

Stiles-Jak jesteś ze Stilesem na imprezie i jakiś chłopak chce do ciebie podejść Stilinski wykonuje swój taniec godowy który odstrasza wszystkich chłopaków na dobre, a ty w tym czasie starasz się odejść jak najdalej by nie przeznawać się chociaż przez pięć minut do swojego chłopaka który swoim tańcem wrócił na siebie swoją uwage dużej ilości osób. Ale jeśli Stiles jest zazdrosny o kogoś w szkole to marszczy noc, wypuszcza powietrze z ust i obmysla plan zagłady chłopaka który wygląda na potencjalnego rywala.

Isaac-Jednym słowem jest mu przykro, boi się że go zostawisz bo chłopakowi naprawdę na tobie zależy i nie chce cie stracić. A kiedy ty zauważasz że twojemu chłopakowi jest przykro wtedy szybko spławiasz chłopaka który zaczął cię podrywać i podbiegasz do swojego mężczyznyi chwytasz za rękę i mocno przytulasz.

Liam- Przez to że ma problemy z agresją w momencie w którym jakiś chłopak okazuje ci swoje zainteresowanie, Liamowi zaczynają puszczać nerwy,  ale ty potrafisz go w takich sytuacjach uspokoić z ale kiedy taka sytacja ma miejsce Liam zabija wzrokiem "rywala'' i w ostateczności używa swoich żółtych oczek które płoszą natychmiastowo ale jeśli to nie zadziała i chłopak jeszcze bardziej się wkurzy odrazu kończysz rozmowe z innym chłopakiem i idziesz uspokoić swojego wilczka który z nerwów mógłby porozwalać wszystko co się da.

Theo-Gdy twój kochany chłopak zauważy rywala o twoje serduszko zaczyna obmyślać plan unicestwienia tego osobnika, gdy skończysz rozmowę z chłopakiem Theo zazwyczaj idzie z nim przeprowadzić ,,PRZYJEMNĄ ROZMOWĘ''.

Brett-Gdy rozmawiasz z jakimś chłopakiem a Brettowi wydaje się on zagrożeniem zaczyna się wtrącać do każdego słowa na każdy temat nawet na te o których nie ma zielonego pojęcia i w ten sposób zazwyczaj zirytowany osobnik kończy rozmowę.

Jackson-Kiedy widzi cię z jakimś chłopakiem a mu się to nie spodoba podchodzi do was i przytula się do twoich pleców, splata wasze ręce, całuje cię jednym słowem pokazuje innemu że jesteś jego dziewczyną.

Derek-Przy nim żaden chłopak nie chce do ciebie podejść, ale jak już znajdzie się taki odważny to zastaje wzrokiem zabity, podreptany i rozszczelany na kawałki.

Preferencje & Zodiacsy |Teen Wolf|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz