Gözlerimi kapattım ve kostümümün son paçası olan maskeyi takmasına izin verdim maske takılınca yeniden gözümü açtım Henry mor tulum-patoluyla önümde duruyordu sırıtarak "Kostümün tamam,yani... şey ses kutun hazır olmasada şarkı sözlerini Goldie söyleyeceği için sorun olmaz" dedi."Goldie mi?" dedi.
William koltuk altında tuttuğu kağıtlar ve elindeki kahvesiyle "Ciddi misin? Kayıtlarda Fred Bear olarak geçiyor ama sen ona Goldie mi diyorsun?" dedi. Henry "Bak William..." Demişti ancak konuşmanın kalanını dinlemedim. Her zamanki gibi tartışmaya başladılar bunu bir çok kez görmüştüm bu tartışma muhtemelen bir süre böyle gidecek ve en sonunda tartışma aniden sona erecekti ve onlar bir şey yokmuş gibi işe devam edecekti. Başımı kaldırdım tavanın ışığı devrelerim için çok parlaktı sonra bir kahkaha duydum
William "Robotu... pardon Spring Bonnie yi tamamlamış sın." Henry önce küçük bir kız çocuğu gibi kıkırdadı daha sonra bir şey demek için ağzını açtı ancak aniden açılan kapı bunu engelledi gece bekçisi üniformasıyla PG (Phone Guy) elindeki kağıtları William'a uzattı ve ona " Bay Afton (Afton, William'ın soy adıydı)is başvurusuna gelenlerin isim,soy isim ve telefon numaralarını aldım ve başvurdukları iş bölümlerini (temizlikçi, gece bekçisi, makinist vb) not aldım" dedi, o sırada bende zaten açık olan kapıdan pizzacının ana salonuna çıktım ve etrafa baktım saat 00:30'du sadece giriş/çıkış kapısının yakınında bir tane lamba yanıyordu bende orada bekledim içeriden gelen konuşmalar yaklaştı ve içeriden William ve Henry çıktı ve çıkışa ilerledi.
PG odanın ışığını kapattı ve dışarı çıktı arkası dönüktü kapıyı kilitledi arkasına döndü ve bir çığlık attı. Korkuyla bana bakıyordu ama sadece PG değil Fazbear Entertainment'ın iki CEO'su (William Afton ve Henry) gözlerini bize dikmişti. Ne olduğunu anlayınca William gözlerini devirdi ve Henry gülmeye başladı, suratı domates kırmızısına dönmeye başlayan PG
"Bay Henry, Spring Bonnie'yi kapatmayacak mısınız?"
"Hayır"
"Eğer her zaman açıp kapatılırsa aküsü çabuk biter bu yüzden sadece tamir ve bakım için kapatılıp açılacak"
William "Böylece gece bekçisi sorunu bir süreliğine kalkar" deyince Henry ellerini çırptı "Harika! Bu işte ortadan kalktığına göre artık önemli konuya geçebiliriz" dedi ve "Uyku..." diye devam etti kapıdan çıktı ve PG arkasından koşmaya başladı ve ana kapıyı kilitledi ve çıktı. "Of" diye geçirdim içimden "Keşke konuşabilseydim" başımı iki yana sallayıp sahneye yürüdüm sahneye çıkınca kendimi uyku moduna hazırlıyordum ki yanımda duran iki parlak gözü fak ettim. Beni inceliyorlardı...
__________________
Evet arkadaşlar ilk bölüm bu kadar umarım beğenmiş sinizdir .Beğendiyseniz beğenmeyi unutmayın iyi günler/akşamlar hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf Springtrapp in Gözünden hayat(orjinal fan kitabı)
FanfictionHiç düşündünüzmü cansız bir varlık hayat kazanırsa ne olur. Ben SpringBonnie yada kısaca Springy ben sıradan bir eğlence robotuyum ancak tek bir farkla; BEN YAŞAMAK İSTİYORUM!