1.Wybierz demona
2. Ważne jest by mieć konkretny cel musicie wiedzieć dokładnie *dla czego* przyzywacie akurat tego Demona.
3. Gdy prosicie Demona o towarzyszenie nam, właściwe jest zaoferowanie czegoś w zamian. Bądźcie gotowi na podarowanie czegoś w zamian za pomoc. Jest to coś na co i wy i Demon powinniście się obopólnie zgodzić. Pamiętajcie, Starzy Bogowie najbardziej cenią sobie nasze słowo, szczerość, spójność oraz nasz honor. PRZENIGDY nie zgadzajcie się na coś, co wiecie że nie wykonacie.
4.Musicie znać metodę jakiej chcecie użyć by skomunikować się z Demonem.
UWAGA
"Jednym z najważniejszych kroków w przyzywaniu jakiegokolwiek Demona z którym nie jesteśmy zaznajomieni jest dotarcie do Niego/Niej poprzez Szatana. Powód ten jest bardzo istotny. Nie wszystkie Demony są przyjazne ludziom"
"Demony mówią do nas poprzez nasze myśli (telepatia). Dzięki niej, słowa Demonów przychodzą do nas w naszych myślach. Na początku może być ciężko rozróżnić komunikację z inną istotą od własnych myśli osobom, które nie są aż tak wyczulone lub które nie posiadają zdolności psychicznych."
6.Wymówcie tą modlitwę:
„Lordzie Szatanie, przez Twoją łaskę, udziel mi proszę mocy, by stworzyć w mym umyśle i wykonać to, co pragnę, a koniec osiągnę z Twoją pomocą, o Potężny Szatanie, Jedyny Prawdziwy Boże, który żyjesz i królujesz na wieki wieków.
Usilnie proszę Cię byś wpłynął na (imię Demona) aby ukazał/a się przede mną oraz aby udzielił/a mi On/Ona prawdziwej i wiarygodnej odpowiedzi, bym mógł/mogła ukończyć to, czego pragnę, pod warunkiem, iż jest to zgodne z Jego/Jej stanowiskiem.
O to pokornie i z szacunkiem proszę w Twoim imieniu, Lordzie Szatanie. Uznaj mnie godnego/ą, Ojcze."
Dany Demon może się objawić w różny sposób.
I. przez czarne lustro jak do „wróżenia." Zobaczycie Demona w lustrze.
II. w dymie kadzidełka.
III. Demon pojawi się bezpośrednio, gdy dana osoba jest wystarczająco czuła .Rytuał
"Przygotujcie miejsce. Wasz pierwszy rytuał przyzwania powinien być wykonany w nocy. Powodem tego jest fakt, że energie w nocy różnią się od tych dziennych i łatwiej jest o prywatność oraz brak rzeczy rozpraszających uwagę."
Będziecie potrzebować:
1. Ciche miejsce gdzie nie będzie wam nikt przeszkadzał.2. Kadzidło dobrej jakości z przyjemnym zapachem.
3. Jedną lub więcej czarnych czy też niebieskich świec.
4.Papier zawierający pieczęć Demona.
"Gdy już skończyliście z pieczęcią, znajdźcie bezpieczne miejsce na przechowanie go, najlepiej w swojej czarnej księdze lub dzienniku. ZAWSZE traktujcie ten papier z olbrzymim szacunkiem i NIGDY go nie palcie! Można go używać wielokrotnie.
Nie ma potrzeby ustawiania jakichkolwiek kręgów. Demony ich *nienawidzą* i nie ma także potrzeby na 'licencja na odejście', jako że obie te rzeczy są obraźliwe. Traktujcie Je z szacunkiem a w zamian otrzymacie to samo."
NIE MA ODWROTU
Przydatne zasady :
Najpierw poznaj swojego demona
Potem przyzwij go za pomocą pieczęci , najlepiej narysowanej własnoręcznie , najlepiej "tuszem" .
z http://duchowysatanizm.blogspot.com/
CZYTASZ
Księga Demonów | OCCULT-ACADEMY
القصة القصيرةInformacje brane z ciemniejszej stronie internetu . UWAGA OPOWIADANIE ZAWIERA : -Satanizm -Treści okultystyczne -Informacje mogące zmienić twój tok myślenia OKULTYZM- zespół poglądów i wierzeń o istnieniu niepoddających się naukowym obserwacjom...