Coreenii sunt adepti inraiti ai operatiilor estetice.De la rinoplastii,la operatii de marire a ochilor,pana la modificari ale maxilarului si liposuctii,un medic coreean ajunge sa aiba si 100 de operatii pe zi.
De remarcat este faptul ca operatiile estetice realizate de medicii coreeni sunt reusite,iar rezultatele sunt mai mult decat evidente.
Cele mai populare operatii sunt cele la ochi.Sud-coreenii vor sa isi mareasca ochii si sa isi modeleze barbia.Unii spun ca aceasta tendinta a fost declansata de moda starurilor din muzica sud-coreeana.
Intr-un singur cartier din capitala Seul se afla peste 100 de clinici specializate in remodelare faciala dupa principii occidentale.Mii de cetateni coreeni si chinezi aleg sa isi modifice aici ochii,nasul,buzele si obrajii in fiecare luna.Moda operatiilor estetice nu este populara doar in randul tinerilor.Oameni de toate varstele aleg sa ajunga sub bisturiu.Una din cinci femei din Coreea de Sud a avut o anumita forma de chirurgie cosmetica.
Prima clinica de chirurgie cosmetica din Coreea a fost deschisa in anul 1961,iar de la an la an,numar de femei care si-au facut operatii estetice s-a dublat si mai apoi s-a triplat.Pleoapele duble sunt si astazi cele mai populare proceduri.Rinoplastia asiatica(operatie la nas)este pe locul 2.Se extinde si modeleaza nasul,pentru a face profilul asiatic..*mai putin plat*.Cele doua operatii au devenit atat de comune incat nu se mai numesc chirurgii ci proceduri.
Aceste doua proceduri au adus la probleme cum ca femeile coreene incearca sa arate ca cei din Vest. *De multe ori cand femeile asiatice opteaza pentru a face o chirurgie,oamenii presupun automat ca vor sa arate ca rasa alba,dar de multe ori ele apeleaza la aceste interventii chirurgicale datorita familiilor,conexiunilor lor in strainatate.* a declarat Lee,profesor NYU.
Dr. Hyuenong Park un chirurg de la OZ Cosmetic Clinica in Coreea a declarat ca:O fata mica si subtire este ideala pentru majoritatea oamenilor acum.Chiar daca multi caucazieni au fete mici si subtiri,asta nu inseamna ca coreenii vor sa arate ca caucazienii.Daca inspectati unele celebritati din Caucaz,veti gasi multe exemple de maxilare proeminente si pometi ridicati.Dat daca verificati celebritatile din Asia toate au maxilarele si pometii mici.
Efectele variaza de la sangerare si infectia hematomului si paralizia de nerv facial.*Cand te duci in zona Gangnam din Seul,te confrunti cu multe fete similare*,a declarat scolarita Chae Jeoangwon.
Deci multi oameni au interventii chirurgicale plastice in Gangnam,dar medicii celebri sunt limitati.Deci multe fete au avut interventie de la acelasi doctor.
YOU ARE READING
Ce trebuie sa stii despre Coreea de Sud
RandomHey..deci o noua carte..Pentru ca iubiti Coreea de Sud asa de mult cum o iubesc eu ♥..Am decis sa scriu aici cat mai multe lucruri despre aceasta tara frumoasa si minunata..Curiozitati si alte lucruri din toate domeniile.Share ,please!Sper sa va pla...