Dacă plănuiești să mergi în Coreea de Sud, merită să-ți cunoști grupa de sânge. De ce? Pentru că, în conformitate cu stereotipurile coreene, personalitatea, temperamentul unei persoane și compatibilitatea (atât din punct de vedere romantic, cât și din punct de vedere platonic) cu o altă persoană sunt determinate de grupa lor de sânge. Majoritatea coreenilor cred că grupele de sânge sunt legate de tipurile de personalități, lucru asemănător cu zodiacul și horoscopul în cazul occidentalilor. În Coreea de Sud, vei fi întrebat/ă adeseori de grupa ta de sânge și foarte rar de semnul zodiacal.
Conceptul conform căruia grupele de sânge ar determina caracteristicile personalității unei persoane are o istorie întunecată în spate. Se spune că a fost utilizat de către naziști și de imperialiștii japonezi pentru a promova ideea supremației asupra unor anumite rase sau chiar asupra unor anumitor țări în anii '20, '30. Totuși, câteva decenii mai târziu, ideea a fost readusă la viață într-o manieră pozitivă de către Masahiko Nomi, având mai degrabă puncte comune cu zodiacul decât cu dominația rasială- motivul pentru care fusese utilizată anterior. Astăzi această idee este foarte mediatizată, făcându-se cântece, benzi desenate, cărți, filme etc cu acest subiect. Această idee nouă, pozitivă s-a răspândit din Japonia în Taiwan și Coreea de Sud. În Coreea (de Sud) de astăzi cu greu vei găsi un coreean care să nu-și cunoască grupa de sânge.
Mai jos vă vom prezenta câteva caracteristici ale fiecărei grupe din punctul de vedere al coreenilor; însă descrierile nu sunt complete și nici exacte- la fel ca în cazul superstițiilor cu horoscopul, superstițiile grupelor de sânge pot avea adjective care sunt aproape asemănătoare sau se pot contrazice. De asemenea, uneori se sugerează că oamenii care au o anumită grupă de sânge ar trebui să respecte o dietă adecvată acesteia. Însă nu există nicio dovadă științifică concludentă care să ateste acest lucru.
Grupa O (O형)– Luptătorii
Despre cei care au această grupă de sânge se spune că sunt lideri înnăscuți- sunt sociabili, energici și optimiști. Își exprimă fără reținere gândurile într-un mod prietenos și comod. Tind să fie expresivi și pasionați, cu multă încredere în sine și foarte ambițioși. Au o prezență fizică puternică și e puțin probabil să fie trecuți cu vederea. Uneori tind să fie dramatici, lucru care îi poate face pe cei din jur să nu se simtă bine. Alteori pot fi aroganți, insensibili și nemiloși. Tind să fie preocupați în mod obsesiv cu succesul. Totuși, nu vor lăsa pe cei aflați în necaz singuri. Se spune că sunt atleți înnăscuți. Persoanelor cu grupa O li se recomandă o dietă bogată în proteine și multe exerciții fizice.
Grupa A (A형)– Fermierii
Cei cu grupa A sunt adeseori numiți „fermierii" în cultura sud-coreeană. Aceștia pot fi secretoși și ezitanți în a-și arăta sentimentele, lucru cauzat de timiditate, reținere și de personalitatea introvertită. De asemenea, aceștia sunt atenți cu ceilalți, răbdători și, de cele mai multe ori, punctuali. Pot fi foarte creativi și perfecționiști, lucru ce le poate dăuna din cauza că se axează prea mult pe detalii. Se spune că le place să uite de realitate și să se ascundă în propia lor lume datorită caracterului romantic. Totuși, sunt conștienți de propia valoare, iar uneori nu-și pot exprima emoțiile bine. Sunt încăpățânați, precauți și tensionați și pot fi obsesivi, înfuriindu-se repede. Se crede că cea mai bună dietă pentru persoanele cu grupa A este cea vegetariană.
Grupa B (B형)– Nomazii
Despre cei care au grupa B se spune că le place să se bucure de viață și că sunt pasionați și activi. Pot fi creativi și optimiști. Iubesc animalele și sunt pasionați de oamenii și de lucrurile dragi lor. Pot avea o natură individuală și independentă și nu le pasă de ceea ce cred alții despre ei. Râd în fața eșecului și au o modalitate vie și liberală de a-și trăi viața - totuși, acest lucru le poate aduce mulți dusmani. Tind să fie nerăbdători și să renunțe ușor. Sunt adeseori descriși ca fiind superficiali și leneși, egoiști și iresponsabili.Bărbații cu grupa B nu sunt considerați a fi buni parteneri de viață deoarece tind să fie afemeiați, lucru care îi face să fie doriți de femei (dar doar pe termen scurt). Femeile cu grupa B nu au această „caracteristică". Se spune că persoanele cu grupa de sânge B au un sistem imunitar puternic, așa că le priește orice mâncare.
Grupa AB (AB형) – Umaniștii
Despre cei care au grupa AB se spune că au o atitudine de „pot face orice" și o forță de concentrare puternică. De asemenea, prezintă interese pentru orice și sunt inteligenți. Se spune că aceștia ar fi mai degrabă controlați de minte decât de inimile lor. Uneori, pot avea o atitudine autoritară. Alteori sunt timizi, distanți și indeciși, unii mergând până la limita în care preferă să rămână singuri. De asemenea, se spune că unele persoane cu grupa AB au mai multe personalități și, prin urmare, pot fi emotivi și impredictibili. Unii îi consideră nedemni de încredere și „cu două" fețe din cauza acestui lucru. Totuși, sunt buni în ceea ce privește făcutul banilor. Au dieta asemănătoare cu cea a „fermierilor" și a „nomazilor".
Sursa:kccro.ro
P.S. Hei!Buna tuturor..Imi cer mii de scuze pentru faptul ca nu am mai postat in ultima vreme..Uitasem complet de wattpad..Sunt membra a KCC Romania si de acum incolo voi posta articole si de pe pagina noastra oficiala.
YOU ARE READING
Ce trebuie sa stii despre Coreea de Sud
CasualeHey..deci o noua carte..Pentru ca iubiti Coreea de Sud asa de mult cum o iubesc eu ♥..Am decis sa scriu aici cat mai multe lucruri despre aceasta tara frumoasa si minunata..Curiozitati si alte lucruri din toate domeniile.Share ,please!Sper sa va pla...