Yuri için rol yapmak hiçbir zaman zor olmamıştı. Bileklerini keserken bile tatlı bir gülümseme takınabilirdi yüzüne. Kimse bileklerinden akan kanı fark etmezdi çünkü herkesin dikkati gülümsemesinde olurdu.
Yuri'nin iyi olmadığını ele veren vücuduydu. Ne yazık ki kahve bir yemek değildi, uyku ilaçları onun üzerinde tarifsiz bir yorgunluk bırakıyordu ve sesi birden bire çatlayıveriyordu konuşurken. Göz altlarındaki morluklar gittikçe koyulaşıyordu. Ağrılar çekiyordu ve yorgunluk kemiklerine işliyor gibi hissettiriyordu.
İyi olduğunu iddia etse de iyi olmadığını kendisi de biliyordu.
Yönetmeni ile iyi anlaşamıyordu. Bu onun için sorun değildi. Zaten kendisi de ondan hoşlanmıyordu.
Oynadığı dizideki son rolüydü, küçük bir şeydi çünkü yönetmen ile anlaşamamasından dolayı diziye devam etmeme kararı almıştı. Oynadığı karaktere bir araba çarpıyor ve ölüyordu. Kısa bir sahne olmasına rağmen yönetmen ısrarla tekrar ve tekrar çekmek istiyordu. Sanki Yuri'nin -her ne kadar rol olsa da- acı çekmesinden zevk alıyor gibiydi.
Her ne kadar oldukça yetenekli olduğu bir konu da olsa, Yuri böyle zamanlarda rol yapabilmekten nefret ediyordu.
Yuri ile Otabek'i ne zaman sevgili yapacağım bilmiyorum, lol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gasoline
Fanfictionİnsanlar metroda senin hakkında konuşuyorlar mı? Angst görünümlü fluff'msı fanfic. Çünkü neden olmasın? Songfic yazıyorum oley.