Canım sıkılmıştı biraz hava almak için dışarı çıkmıştım . Evimiz 15 temmuz şehitler köprüsünü görebilen bir parkın yakınındaydı suan parka doğru yurumekteydim. Bugün üst üste sayamadigim sınav olmuştum . Başıma ağrılar çökmüş ,şimdi ise kendi kendime konuşuyordum. Bir süre sonra parka varmıştım . Manzara öylesine güzeldi ki başımı alıp götürdü . Sagimda bulunan banka doğru ilerleyip kendimi üstüne attım. Bank o kadar yumuşak geliyordu ki dayanamayıp gözlerimi kapatmıştım. Büyüdüğümde polis olmayı ,içimizde bulunan hainleri bulup,adalete teslim etmeyi ve en önemlisi vatana millete hayırlı bir evlat olmak istiyordum. Tam uykuya dalmıştımki hemen ileride bulunan adamlardan birinin harika fikir demesiyle kendime geldim. Fazla meraklı değildim fakat adamlar pek tekin birine benzemiyorlardi adeta suratlarından kötülük fışkırıyordu. Daha önce bir polis okuluna geziye gitmiştim. O an aklıma polislerin sergilediği hareketler gelmişti. Hareketlerin aynılarını sergileyerek adamların arkalarında bulunan ağaca kadar ulaştım fakat hızlı kalktığımdan biraz başım dönüyordu . Bir an duraksayip kendime gelmeye çalıştım . Kendime geldiğimde adamlar biraz daha bir birilerine sokulmuş fısıltıyla konuşuyorlardı. Birde yanlarında on altı on yedi yaşlarında zayıf ,çelimsiz yapıda bir genç kız vardı. Genç kız tedirgin bir tavırla etrafı izliyordu. Her neyse adamlar o kadar sessiz konuşuyordu ki sadece bir kaç kelime duyabiliyordum " karakol,silah,baskın ve bomba "bu kelimeleri bir araya getirdigimde ortaya hiç de iyi şeyler çıkmıyordu.
Arkadaşlar bu ilk bölümü yarın inşallah 2. Bölümü gelecek iyi okumalar dileğiyle oylamayı takip etmeyi ve yorum atmayı unutmayın 😍😘😚😙👈