" de nieuwe "

25 3 0
                                    

Al 8:30 shit ik kom dik te laat, "MAM IK GAA" riep Lynn van de trap beneden naar boven maar haar moeder reageerde niet. Ze zal wel weer bij een andere man zijn mompelde Lynn toen ze de deur uit stormde. "Iedere dag weer hetzelfde liedje, nooit is ze er voor me om me te helpen "dacht ze terwijl ze naar haar fietssleutel zocht. Ook dat nog kan ik mijn fietssleutel weer eens niet vinden, dan maar lopen ik ben toch niet meer op tijd. Ze liep de straat over toen ze opeens hard getoeter hoorde. "Wtf kijk eens uit man ik heb voorrang" schreeuwde ze naar de verhuiswagen , maar ze liep snel door.

9:15: eindelijk aangekomen op school liep ze gelijk naar haar vriendin Babet die net van het toilet af komt. Lynn waar was je nou ? Riep Babet bezorgt. Ja sorry ik had me verslapen reageerde Lynn terwijl ze naar haar kluisje liep om haar jas in te doen. Lynn gaat het wel met je ? Vroeg Babet terwijl ze haar hand op Lynn haar schouder legde. JA, hou er nou eens over op het gaat goed met me ! Reageerde Lynn geïrriteerd en duwde Babet haar hand van haar schouder. Natuurlijk wist ze zelf ook wel dat het op dit moment niet goed met haar ging alleen wilde ze geen hulp en al helemaal geen mensen die zich gaan bemoeien met dingen waar ze niets over weten.

10:00: de volgende les ging beginnen, Lynn liep de wiskunde les in en liep voorbij Babet ze had even rust nodig om rustig na te denken. Opeens kwam hun mentor binnen, " shit hij gaat natuurlijk weer lopen zeuren dat ik er eerste uur niet was" dacht ze. Goedemorgen riep hij vrolijk door de klas heen, we krijgen een nieuwe leerling in de klas ! De hele klas werd enthousiast behalve Lynn die maar naar buiten bleef staren. De nieuwe jongen kwam binnen en stelde zich voor voor de klas " He ik ben Jake en ik ben hier net naartoe verhuisd" Alle meisje begonnen zowat te gillen alsof Justin Bieber voor de klas stond. Wat boeit die nieuwe jongen nou mompelde Lynn zacht, ze was deze rot dag en deze schijt school helemaal zat. Maar het was nog niet voorbij, nu kwam die nieuwe ook nog eens naast me zitten. "Wat kom je doen?"zei ze chagrijnig. Nou sorry hoor, ongesteld ? Hou je bek wie denk je wel niet dat je bent ? Riep ze terwijl ze boos de klas uit liep.

Wat denkt hij nou wel niet dat ie even snel binnen kan komen lopen en dan ook nog eens opmerkingen komen maken, dacht het even niet.

11:00 het is pauze en lynn ging maar naar huis school ging hem toch niet meer worden vandaag. Opeens hoort ze hard geschreeuw " HEE JIJ " nee he het is die nieuwe, dacht ze boos. Woon jij niet in de paulkleestraat ? Vraagt de nieuwe jongen. Ja hoe weet jij dat nou? Stalk je me ofzo ? Nee nee rustig, zei de nieuwe jongen geschrokken. Mijn vader reed je bijna aan vanochtend en toen schold je ons uit. Oh dat was jij, blijf bij me uit de buurt! En Lynn liep snel door naar huis. "HEE WACHT NOU EVEN" we kunnen toch samen lopen ? Riep de nieuwe. Nee dat kunnen we niet, ik heb daar geen behoefte aan! Riep Lynn terug. Jake stond verbaast te kijken maar het interesseerde Lynn helemaal niets.

Lynn was de dag helemaal zat en ging thuis netflix kijken totdat er werd aangebeld.....

Bad boyfriend jeans ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu