Ik:
Hallo ga je nog wat zeggen ?Hij reageerde gewoon niet meer. Wat wilde hij zeggen? Durfde hij het niet te zeggen ? Wat maakt het ook uit het is helemaal niet belangrijk, en helemaal hij niet. Ik ging rustig in mijn bed liggen en maakte mijn hoofd leeg. 'S avonds is de enige tijd dat ik heel even nergens aan denk, ik sluit me af van de wereld en droom over hoe ik het zou willen hebben. Mijn ogen vielen rustig dicht, het was een lange dag en tijd om de dag maar eens af te sluiten.
PLING.......
8:10: er werd aangebeld en ik schrok wakker, ik keek op mijn wekker en zag Hoelaat het was. "Shit ik kom weer eens te laat", riep ik terwijl ik naar beneden rende om de deur open te doen. Het was Jake, alsof ik hier nu op dit moment op zat te wachten. Ik smeet de deur open en riep chagrijnig " WAT WAT ik moet haasten ik kan niet weer te laat komen". Oh heb je mijn appje niet gelezen, zei Jake verbaasd terwijl hij me heel intimiderend aankeek. Nee en wat zit je me nou weer aan te kijken, en wat stond er in dat appje dan ? Reageerde ik geïrriteerd. Nou ik dacht we kunnen wel gezellig samen naar school lopen, antwoordde Jake weer heel vrolijk terug. WAT, was dat wat hij wilde zeggen gister, niet dat het me uitmaakt ofzo, ging er in mijn hoofd om. Nou als je te laat wilt komen op school kunnen we wel samen lopen! Zei Lynn met een bitcherige toon. Geen probleem ik wacht op je !
Wacht wat, hij gaat op me wachten, dit heb ik nog nooit mee gemaakt eindelijk iemand die zich niet meteen met mijn problemen bemoeit maar gewoon normaal doet.
8:30: sorry het duurde even!
Helemaal niet ik wist niet dat meisjes zich zo snel klaar konden maken, meestal doen ze er 3 uur over, zei Jake lacherig. Nou nou niet elk meisje, zei Lynn met een glimlach op haar gezicht terwijl ze snel de deur uit liep. Onderweg naar school zat Jake Lynn een beetje te plagen, maar wel op een leuke manier zou dit iets betekenen ?Eenmaal op school aangekomen, en weer eens te laat te zijn, ging ze naast Jake zitten in de les. Het was zo gezellig met hem, een beetje te gezellig ? Ik zag Babet al kijken alsof ik helemaal gek was geworden in mijn hoofd, normaal ben ik niet zo dat ik andere mensen een kans geef om ze te leren kennen maar mensen veranderen toch ?
16:45: eindelijk uit, ik liep samen met Jake weer terug naar huis. Ik had rare gevoelens die in kwijt moest.
Lief dagboek,
Dit is voor het eerst dat ik mijn gevoelens op papier zet. Maar vandaag was zo leuk! Ik heb me in maanden niet zo goed gevoelt. Ik schrijf het op om aan deze mooie dag terug te denken. Vandaag was het zo gezellig met die nieuwe, Jake, we hebben de hele dag gelachen en school was zo om ! Sinds vandaag heb ik een raar gevoel in mijn buik, kriebels. Zou ik verliefd kunnen zijn op Jake zo snel al ? Ik ben nog nooit echt verliefd geweest dus hoe weet ik hoe het voelt, is dit hoe het voelt ? Of is het gewoon weer die tijd van de maand ?
Ik ga mijn gevoelens bij houden het lucht op. Ik ben veel meer opgelucht en ik wil nu echt niks aan Babet vertellen, ze denkt alleen maar dat het hartstikke slecht met me gaat. Zou ik dingen aan Jake kunnen vertellen ? Ik voel me zo veilig bij hem.Ik stopte even met schrijven omdat ik hard getik hoorde op het raam, ik keek naar buiten en zag Jake gewoon op het dak staan voor mijn slaapkamerraam. Ik liep naar hem toe, deed het raam open en schoot spontaan in de slappe lach. Wat kom jij nou weer doen ben je gek geworden. Zei ik terwijl ik probeerde bij te komen van het lachen. Hij begon ook te lachen maar zei verder niets, hij liep mijn kamer in richting mijn bureau. SHIT, mijn dagboek. Hij keek er naar en ik rende op hem af en smeet het boek dicht. Zag ik daar nou mijn naam?,zei hij verward. Gelukkig hij zag alleen zijn naam. Uhm ja dat is een andere Jake, zei ik snel. Oh oke, ik kwam even langs om je iets te geven het is niets bijzonders maar ik vond het echt iets voor jou toen ik het in de winkel zag liggen. Omg omg wat zou hij me geven ? En wanneer heeft hij dit kado gehaald dan we kennen elkaar pas net. Ik flipte helemaal in mijn gedachten. Alsjeblieft! Terwijl Jake me het kado gaf. Ik maakte het rustig open, het was een prachtige ketting. Voordat ik überhaupt dankje kon zeggen was hij alweer weg. Er hing nog een prijskaartje aan. WAT €68; waarom geeft hij dit aan me? Waar heb ik dit aan verdient. Het is te veel geld ik kan dit niet van hem aan nemen ik geef het morgen wel weer terug !
PLING
Jake:
En ?
Ik:
Erg mooi maar ik kan het niet van je aannemen het is veels te duur!
Jake:
Voor zo'n speciaal meisje als jou is dit eigenlijk te weinig 😘WAT WAT WAT ik flipte hem helemaal, wat betekent dit ?
JE LEEST
Bad boyfriend jeans ~
Teen FictionHet 15 jarige meisje Lynn zit in een moeilijke periode en heeft het gevoel dat er niemand voor haar klaar staat, totdat er een nieuwe jongen komt wonen en hij zich helemaal in haar verdiept. Ze word smoor verliefd maar dat had ze beter niet kunnen d...