~ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ေလေျပ~

509 30 2
                                    

                  💚အပိုင္း ၆💙

Lu မတစ္ေယာက္ေၾကာက္စရာမရွိၾကံဖန္ေၾကာက္ေနစဥ္
အိမ္ေရွ႔တံခါး မွာ ရုတ္တရက္ ပြင့္လာသည္...

ကၽြီ....

Lu#အား!!ေၾကာက္ပါတယ္ဆိုမွ ေစာင္တံခါးကဘာလိုပြင့္လာရတာလဲ ျဗဲ 😭😭 မားမားေရ သမီးေၾကာက္တယ္#

Lu တစ္ေယာက္ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔တံခါးပိတ္ဖို႔ တံခါးနားကိုေလၽွာက္လာတာေပါ့.....အဲ့အခ်ိန္ သူအျပင္ကအရိပ္တစ္ခုျဖတ္သြားတာျမင္လိုက္ရတယ္....

Lu"ဟမ္!ငါ...ငါ..ဘာေတြျမင္ေနတာလဲ...ဟင္အင္း...မ..မဟုတ္ဘူး...ငါ..ဘာမွမျမင္ဘူး"

ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔တံခါးပိတ္လိုက္တယ္ေနာက္ေတာ့ သူမီးအိမ္ေလးထြန္းထားခဲ့တဲ့ေနရာေလးမွာၾကံဳ႕ၾကံဳ႕ ေလး ျပန္ထိုင္ေနတာေပါ့.....မိုးရြေနတဲ့ အသံေတြမိုးခ်ိန္းသံေတြ လၽွပ္စီးေၾကာင္းေတြကို အားလံုးကိုၾကားေနျမင္ေနရတဲ့သူ႔အဖို႔ေတာ္ေတာ္ေၾကာက္စရာေကာင္းေနတာေပါ့....တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ သူ႔ရဲ႕မီးအိမ္ေလးအေရာင္မွိန္လာတာေပါ့...

Lu"အာ...ဘာလို႔မွိန္လာရတာလဲစိတ္ညစ္တယ္ ဟာ😫"

အဲ့အခ်ိန္ တံခါးကိုထုေနတဲ့အသံၾကားရျပန္ေရာ...

ဒုန္း...ဒုန္း...ဒုန္း

Lu"😢ဘာလဲဟာ လာျပန္ၿပီေၾကာက္ပါတယ္ဆိုမွ"

"LU!!တံခါးဖြင့္"

မိုးရြာသံေၾကာင့္ အသံကမသဲမကြဲၾကားေနရတာမို႔ lu ပိုၿပီးေၾကာက္စိတ္ဝင္လာခဲ့တယ္

Lu"Lu ဆိုတာငါ့နာမည္ေလ ဘာလို႔ေခၚေနတာလဲ တံခါးဖြင့္ခိုင္းေနတယ္ ဘာေတြလဲ အား!!!မသိဘူး မားမားေရ ကယ္ပါဦး သမီးေၾကာက္တယ္!!!!"

"LU!!!!LU!!!!!!!! တံခါးဖြင့္ အထဲမွာတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္လား!!တံခါးဖြင့္ပါကြာ"

Lu ေၾကာက္စိတ္ေတြအထြဋ္အထိပ္ေရာက္သြားၿပီး နားႏွစ္ဖက္ကိုပိတ္ မ်က္လံုးကိုမွိတ္ၿပီးေအာ္ခ်င္ရာေတြေအာ္ေနေတာ့တယ္...

Lu"ဟင့္အင္း!!မေခၚနဲ႔ ကၽြန္မနာမည္မေခၚနဲ႔  ရွင္ကၽြန္မကိုဘာမွလုပ္လို႔မရဘူး ရွင္က သရဲ ကၽြန္မကလူ ရွင္ကၽြန္မနာမည္ဆက္မေခၚနဲ႔ မေခၚနဲ႔!!!!!"

~ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ေလေျပ~Where stories live. Discover now