Az érzések vihara

499 27 2
                                    

Drága testvéremmel visszamentünk Asgardba, ahol a fél őrséggel találtuk szembe magunkat..

- Végre, hogy megvannak! Thor trónörökös, az édesapja hívatja önt, és azt üzeni hogy halaszthatatlanul fontos..- Mondta..
- Értettem, azonnal indulok..- Felelte Thor, majd amilyen gyorsan lehetett elviharzott az őrséggel együtt.. Én visszakullogtam a szobámba, majd elkezdett kattogni az agyam a történteken..
- Loki? Végre itt vagy, Apád már mindenhol kerestetett..- Jött be és ült le anyám az ágyamra, és simított az arcomra.. Tudta, hogy nem járok itt agyilag, mindig tud rólam mindent..
- Anyám... Elmondhatok egy titkot?- Kérdeztem aggódva..
- Persze fiam, bennem megbízhatsz..-
- Anyám... Én a Földön... Megcsókoltam Thort..- Hajtottam le vörösesen izzó fejemet.. Nem mertem felnézni, csak vártam az ítélkező válaszát, és az elbírálását.. De ehelyett valami egészen mást kaptam..
- Kisfiam... Büszke vagyok rád, hogy felvállaltad a másságod, de tudnod kell, hogy a történteket Apád nem tudhatja meg..- Ült közelebb, és ölelt meg.. Én visszaöleltem, és nem is tudtam, hogy hogyan reagáljak..
- Baj van fiam? Olyan aggódónak tűnsz..- Könnyes szemekkel felnéztem anyámra, majd megosztottam vele aggodalmam okát..
- Anyám... Én soha nem éreztem ilyet ezelőtt... Nem tudom mi történik velem.. Érzések keringenek bennem, és nem tudom, hogy hogyan reagáljak rájuk.. Akkor érzem nyugodtnak és egésznek magam, ha Thor itt van velem.. Nélküle olyan elveszett vagyok..-
- Hát persze fiam, hisz ilyen a szerelem.. De most már gyere, mert nélkülünk nem kezdik el..- Simogatta meg az arcom.. Én rendbe szedtem magam, és elindultunk a beszélgetésünkre.. Ideges voltam, mivel arra tudtam csak gondolni, hogy Apánk megtudta a Földön történteket, de nem érdekelt, mivel szeretem Thort és senki sem fogja megszabni, hogy kit szeressek.. Már előre felkészültem a veszekedésére, és a haragjára is, de semmi ilyen nem fogadott.. Thor egy kedves pillantással nézett felém, ami miatt úrrá lett rajtam a nyugodtság.. Apánk fent ült a trónján, Thor pedig a lépcső aljánál térdelt.. Így várt ránk egész végig? Velem esküszöm komoly baj van.. Odamentem Thor mellé, majd meghajoltam és letérdeltem..
- Nos fiaim.. Hosszú és nehézséges napok állnak előttünk.. Anyátokkal el kell mennünk egy fontos béke tárgyalásra, ahol lehet lesz egy nagyon fontos szerződés kötés is.. Tudjátok az utolsó háború óta fontos a béke és a fegyelem, ezért az egyik főtanácsosom fog rátok figyelni..- Basszus nem vagyunk gyerekek, nem kell ide bébiszitter.. Így tudni fogok találkozni Thorral?
- De apám mégis meddig maradnak majd?- Kérdezte Bátyám..
- Ez drága fiam az időjárástól, és a körülményektől függ, de talán két hét lesz.. Kapni fogtok több információt..- Mi csak bólintottunk, majd meghajoltunk, és elhagytuk a termet.. Addig mentünk ameddig be nem értünk egy üres, és őröktől mentes folyosóra, ahol Thor felkapott és megpörgetett a levegőben..
- Remek lesz ez a két hét.. Mindent elterveztem... De mint látom baj van.. Mi a baj Loki?-
- Nem tudom, hogy mit érzek.. egyszer ócsárolom magam, amiért ilyen vagyok, aztán senkivel sem foglalkozok, hogy mit gondolnak és mondanak, de viszont Apánktól meg mégis félek, veled meg egyszerűen szabadnak és teljesnek érzem magam.. Mégis össze vagyok-  Szakított félbe egy csókkal.. Én elpirulva viszonoztam szenvedélyes csókját, ami teljesen felszabadított a gátlásaim alól.. Mikor puha rózsaszínes ajkai elváltak az enyémektől, megszeppentem és semmit sem tudtam szólni..
- Látom nem fogsz most beszélni egy ideig..- Nevetett.. Idő közben letett, és a kezei megtalálták a csípőmet..
- Gyorsan menjünk valamerre, mielőtt gyanúsnak fogunk tűnni..- Jutottam szóhoz..
- Szerintem most senkit sem izgat az, hogy mi most jelenleg merre vagyunk.. Mindenki most Apáékkal foglalkozik..- Cirógatta a csípőm.. Enyhén kirázott a hideg, amit Thor is észre vett..
- Akkor is gyanakodni fognak..- Dacoskodtam..
- Akkor menjünk egy olyan helyre ahova te szeretnél..- Döntötte homlokát az enyémnek.. Az ajkaink egyre közelebb kerültek egymáshoz, majd megint megcsókoltuk egymást.. A nyelvünk egy erotikus táncot járt, és harcolt a dominanciáért, amit egyikünk sem tudott hang nélkül hagyni.. Mind a kettőnkből elfojtott sóhajok és tompa zihálások törtek fel.. A levegő hiánya miatt elváltunk egymástól, majd megszólaltam..
- Szóval oda ahova én szeretnék?- Kérdeztem egymásnak döntve a homlokunkat.. Thor csak bólintott, mire kinyílt az ajtó, és mi olyan gyorsasággal reppentünk szét egymástól, mint a téren lévő galambok egy hangos zaj miatt..
- Uraim! Magukat keresik mindenhol, ideje van a vacsorának, amiről már legalább tíz perce elkéstek..- Mondta az őr szigorú hangnemben..
- Rendben köszönjük!- Mondtuk egyszerre.. Az őrök elindultak, mi pedig utánuk mentünk.. Az asztal gyönyörű volt és tele volt mindenféle finom étellel, amit sosem vettem észre.. Ez is Thor miatt van.. Mindenki kiszedte a neki megfelelő ételt, és szépen lassan megettük.. A vacsora után mindenki ment a dolgára.. Én pont a fürdőből jöttem ki, amikor egy nagyszerű ötlet pattant a fejembe.. Gyorsan felöltöztem, és elsunnyogtam Thor szobájához.. Kopogtattam a hatalmas ajtón, majd Thor válaszát vártam.. Az Ajtó kinyílt, és megpillantottam egy félmeztelen Thort.. Neki támaszkodott az ajtókeretnek, és megdörzsölte álmoskás szemeit, majd megszólalt..
- Mit szeretnél innen?-
- Mivel azt mondtad, hogy elviszel oda ahova szeretném... és én itt szeretnék veled lenni..- Hajtottam le vöröses fejem.. Ő az állam alá nyúlva hajtotta vissza a fejem az eredeti pozícójába, és egy meleg mosollyal megszólalt..
- Ha ezt szeretnéd, akkor miért vagy még mindig a szobám ajtaja előtt?- A mondata végére, behúzott magához, majd megcsókolva csukta be az ajtót.. Egy kicsit zavarban voltam, de ezt Thor is látta..
- Nyugalom.. Nem teszek semmi olyan dolgot, amit te nem szeretnél..- Húzott be magával az ágyába, takart be minket majd egymáshoz bújva aludtunk el..

Üdvözleteket! Hoztam az újabb átírást, és nem tervezek nagyon hosszú hegyi beszédet, tehát mindenkinek kellemes reggelt, napot, estét kívánok! (ki mikor olvassa :D)
Mazsi voltam köszhelo

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 19, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Két nap szerelemben!!  /ÚJRA ÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora