Önceki bölümde bildiğiniz üzere Murat ile Hicabi mahalleye varmışlardı ve mahalle ateşler içinde yanmaktaydı. Murat yangında kalanlara yardım etmeye giderken Hicabi ise devriye gezen adamları halletmeye gidiyordu. Fakat Murat yardım etmeye giderken bir kişi ona DUR ! demişti.
87.BÖLÜM
Murat : Kavgamı Etmek İstiyorsun ?
Bilinmeyen Kişi : Hayır ! Seni götürmemiz gerekiyor hemde hemen !
Murat : Nereye ? Kime ?
Bilinmeyen Kişi : Gidince görürsün
Muratı arabaya götürürler o sırada Hicabi devriye gezen adamları halleder ve Muratı götürdüklerini görür Hicabi hemen motoruna atlar ve takip etmeye başlar.
Yol sırasında Murat Hicabinin arkasında olduğunu görür.
Murat içinden : Ah hicabi ah benim yüzümden sana bir şey olmaz inşallah ! Bu adamlar kimin adamı olabilir ? Neyse gidince anlarız.
Muratı bir odaya kapatırlar ve odayı çok sıkı bir koruma sistemi ile korurlar Hicabi motorundan iner ve olay yerine doğru yürümeye başlar.
Hicabi Muratı kurtarmadan önce ilk olarak kamera sistemini bozmalıdır. Çünkü Hicabiyi gördükleri anda sirenler çalmaya başlayacaktır.
Hicabi biraz dolaştıktan sonra kameraları yöneten odayı bulur ve içeri girer. Oradaki güvenliği bayıltır ve kameraları devre dışı bırakır. Şimdi ise Muratın nerede olduğunu aramaya başlamıştır. Hicabi giderken 2 adamı arkadan bayıltır ve devam eder.
Sonunda Muratın olduğu odayı bulmuştur.
Muratın kaldığı yeri izlemeye başlar kapıdan içeri bir adam girer. Yanında da çok fazla koruma vardır.
Murat : Kimsin sen ! ne istiyorsun ?
Bilinmeyen Kişi : Yurt dışından senin için geldim. Bir hoş geldin demiycekmisin ?
Murat : Daha kim olduğunu bile bilmiyorum ben zorla getirdiniz !
Bilinmeyen Kişi : Aa pardon birde rica etseydik ?
Murat : Bırakın beni ! Ne istiyorsunuz ?
Bilinmeyen Kişi : Aslında seninle önemli bir mevzum yok ! Fakat bir adamım var onu çok eğittik ve benim istediklerimi yapması karşılığında onun istediklerini yapmaya söz verdim ! Ve oda Kertenkelenin ÖLMESİ ! Dedi bende bu kibarlığı kıramazdım Kertenkele !
Murat : O kişinin benle alıp veremediği ne ?
Bilinmeyen Kişi : Orasına ben karışamam ama şunu biliyorum ki Ünsal adında bir komiseri varmış. Ve onu öldürmüşsün !
Murat : Levent olmalı ! Ama o delirmemiş miydi ?
Bilinmeyen Kişi : Bence sen delirmişsin Kertenkele hala kim olduğunu öğrenmeye çalışıyorsun birazdan öleceksin !
Hicabi kendi kendine : Olamaz hocam ölmeden bir şeyler yapmam gerek 2 seçeneğim var direk adamların arasına dalmam veya polisi aramam fakat polisi arayana kadar bunlar beni öldürürler! En iyisi direk aralarına dalmam gerek.
Hicabi arkalarından gelerek 2 adamı bayıltır ve diğer adamlar Hicabiyi görür görmez sirene basarlar.
Hicabi sis bombasını atıp dövüşmeye başlar
Muratın kelepçelerini çözüp hemen motora binip kaçarlar
Murat : Hicabi Levent kimliğimi değiştirdiğim halde nasıl beni buldu ?
Hicabi : Bilmiyorum hocam bunu sonra düşünürüz Gizemlerin yanına dönmemiz gerek hemen.
Murat : Peki
Evlerine varırlar ve Zehra yanlarına koşarak kötü bir haber verir.
Zehra : Ziya Ünsal komiser ölmemiş ! Levent peşimizde Sokratın Ölmediğine dair haberler var !
Murat : Nasıl olur bu ? ben Kara Kemali arıyorum bize yardım etmeli.
Hicabi : Hocam Kara Kemal mahalleden gitti Melis yengeylede arası bozulunca artık gitmemesi için bir sebep kalmadı.
Murat : Bulmamız lazım hemen. Hicabi sende tanıdığın birileri varsa söyle işimiz çok zor !
Zehranın Dedesi Uzun Süre Sonra Tekrar İstanbula Gelir. Zehrayı Görmek için.Fakat Zehranın öldüğünü söylerler ve Ekrem bey üzüntüden bayılır. Kertenkelenin yaptığını söylerler. Ekrem bey Kertenkeleyi aramaktadır. Paralı askerler tutar ve Kertenkeleyi aramaya başlarlar.
Bir yandan ise Kertenkelenin kızı olduğunu söyleyen kişi ortalıklardan bir süreliğine kaybolmuştur.
Aradan tam 3 Ay Geçer Kertenkele, Akıncı, Maskeli Kız ve Kara Kemal güçlerini birleştirirler .
88.Bölümde neler olabilir ? Kertenkelenin yerini bulma olasılıkları çok yüksek çünkü herkes onun peşinde.
KANALIMIZI TAKİP EDİN ORADA FRAGMANLARI YAYINLIYORUM KANAL ADI : Bay Kertenkele
Yazar : Bay Kertenkele
Çalınması veya Kopyalanması durumunda YASAL İŞLEM BAŞLATIR ! (Fakat Benden İzin Alırsanız Bir Şey Olmaz Takipte Kalın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kertenkele Yeniden Doğuş 4.Sezon
FanfictionKertenkele Yeniden Doğuş 3.Sezonundan Sonra 4.Sezon İle Bizleri Büyük Bir Macera Bekliyor. Ayriyeten Yeni Karakterler İle ...