Myslíš, že je to dobrý nápad??

12 0 1
                                    

To jsme my dve holky jmenem...Marie a Michaela...byly jsme bff, ktere bez sebe nedaly ani krok. Jenze byl tam hacek...byla mezi nama holcina jmenem Lida. Furt ke me a k Mise dolejzala...neustale chodila za mnou a chtela me prebrat Mise...tolik× mi Misa rikala,abych si na ni davala pozor...a ja neposlechla...
Nastal den kdy nas Lida pozvala na party do jednoho stareho baru ve dvanacten patre...samozdrejme jsme to s Misou prijaly...dali sme si specha u vecerky v devet hodin vecer...ve vecerce jsme koupily nejaky chalky a piti...kdyz jsme prisli Lida nas pekne privitala a me dala pusu na tvar...bylo mi celkem zle .. Ale tak co ...ze jo??
Dorazily jsme do tak zvaneho 12. patra (do toho baru)....
Bylo to tam takove, jaksi taksi zvlastni,tmave,vlhke a neprijemne pro me citlive vlasy...Misa celou tu dobu stala za mnou a bala se lidi co byly kolem nas!
Obe jsme meli krasne obleceni...Lida sanizdrejme taky...ale hacek byl v tom, ze mela stejny croptop jako ja a Misa...
Lidi kolem nas se chovali zvlastne...ja a Misa jsme prisly jako posledni hoste teto party...
Po dvaceti minutach me zacala svedit pokozka ....a Misu taky...sla jsem za Lidou jestli nema nejaky krem nebo tak nejak :/ Lida nam rekla ze jen tu i 13.patro...ale je trosku strasidelne...
My jsme to s Misou nejak prekously a sli jsme...ptaly jsme se ji jestli tam ma nejaky svuj koutek s vecmi??!!
Rikala ze ano!
Tak jsme tam vybehly a zacalo to ...dvere se za nami zabouchly takovou ranou,ze se mi zastavilo srdce...Lida si toho nejak nevsimala...pry je na ti zvykla.....Misa si me k sobe pritiskla takovou silou az mi drtila kost...
Misa Lide moc neverila...protoze v Lide nemela duveru a videla, ze ma neco za lubem ...a ja ??ja byla v pohode a nic mi nepripadalo...:DDD
Ale cesta byla neprijemna... :((

Pokracovani priste ;)))

Kamarádky na život a na smrtKde žijí příběhy. Začni objevovat