Adımlarim hızlanırken arkamdan birinin beni takip ettiğini hissettim ve hizlandim bu gerçekten korkutucuydu saat on ikide kim bana yardım edebilirdi ki ?
Sonra birden adimi duydum "Defne".
O an kim olduğunu anlamadım ama bu Mertti...
Okulun en popi ve en soğuk kanlı ürpertici tipi.
Tekrar adımı hitap edince "Ne o adi mi mi ezberliyorsun?"dedim sert ve kesin bir dille.
Birden bana yaklasip dudaklarımı usulca optu aklimdaki güzel hayali silip bir tokat patlattim. Birden bana "Seni seviyorum" dedi ve o an kalbim buz kesti. Mert sogukkanli bir çocuktu ve belalı bir tipi vardi.Üzerine giydiği siyah,vücut hatlarını belli eden bir tişört ce üstüne siyah deri ceket giymişti.Siyah pantalonuyla da oldukça seksy görünüyordu.Birden "Neden bu hareketi yaptin daha seni tanımıyorum bile" dedim ve tam gitmeye bir adim atacakken kolumu tuttu ve beni belimden yakalayarak kulağıma fısıldayarak "Seni uzun zamandır çok seviyorum ve seni istiyorum senin yanında gezen herkesi tek tek dovdum herkesi senden uzakalatirdim ama sen beni fark etmedin. "Sesi oldukça uzgun çıkmıştı içimden bir haykırış koparken ona yaklaşıp "keşke daha önce tanissaydik dedim." Adimlarimi hızlandırırken Mertten mi korktum ben diye de düşünmeden edemedim. Tamam çok yakışıklı ve kasli bir erkek ama biraz gurur yapmanin sorun olacağını sanmıyorum ha?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haykırış
Mystery / Thriller"O benim hayatımın aci başlangıcıydı.Onsuz hayat boguktu ki.! Onu karanligimin içine sokmamaliydim beyaz küçük bir noktaydı sadece masumlugun sadece bit başlangıcı olan..."