Beni kolumdan tuttuktan sonra ağzımdan bir çığlık çıktı bu adam seri katil miydi?Korku bedenimi kaplarken vucudum buz kesmişti korkudan tir tir titriyirdum.Aslında heyecanim da artmıştı bir odaya girdikten sonra karşında yemek masası gördüm.heyecanliydim...
***
Birden kas göz işareti yaptı ve masaya servisler geldi."Bu ne ?" diye sorunce oturmam için kafasını işaret etti.
"Neler oluyor?" diye sordum .
"Sadece biraz konuşmak istedim konuşalım mi ?"
Kafami iki yana sallayarak konuşması için işaret yaptım. "Defne biliyorsun ki bugün okulu ektik.Su an benimlesin ve tesekkur ederim uzun lafın kısası benimle çıkar mısın?"dedi ve yüreğimde bir heyecan bulutu uçuştu.Biraz naz yapabilirdim.Bugun gene çok tatlı olmuştu."Daha iki gün oldu söylediğine bakar misin ?" dedim."kalp bu " dedi .Yerimden kipirdayarak kalktim ve hızlı adımlarla koşarak depodan çıktım ve okulun yolunu tuttum.
***
Birinci dersi ekmistim. Sinifa geçip yerime oturdum ve kalemligimi cikardim.Leyla Hoca derse girdi ve selam verdi bize . Hoca dersi anlatırken aklım hala Mertteydi.Bu çocuk seri katil miydi yahu?
Birden sınıfın kapısı çalınca guzlerim yuvasından çıkacak gibi çıktı çünkü karşımda ki Mertti...
Yani tek bos olan bendim ve yanına doğru geliyordu.Bu çocuk kendini ne sanıyordu boyle!!!
Yanıma oturdu ve capkinca siritti kıyafetini değiştirmişti Üzerinde beyaz vücudunu saran bir tişört vardı siyah pantolon uyla ve siyah hirkasiyla oldukça çekici görünüyordu.Birden elimi tutup içine bir not tutturdu. Kağıdın icinde :'Bugünü saymiyorum aksam sekizde bankin önünde ol herzaman ki yerde Bu arada benimle guvendesin...'
Ahh tam bir sapsaldi bu cocuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haykırış
Mystery / Thriller"O benim hayatımın aci başlangıcıydı.Onsuz hayat boguktu ki.! Onu karanligimin içine sokmamaliydim beyaz küçük bir noktaydı sadece masumlugun sadece bit başlangıcı olan..."