author rajin muah .
SOEL , JIHYO , AMI MOMENTS
Jihyo berjalan dn jalan dan jalan . eh slh dia jogging. akhir sekli setelah lebih kurang sejam berjogging akhirnya die berhenti .
dalam perjalanan pulang dia terserempak dgn beruk2 sebelh rumah kt warung . jihyo hnya berjln tnpa mengendah kan mereka.
pewwiitt awek cun lalu " jimin
mula dh bisikan suara yg nyaring kedengaran .
jihyo hanya mampu berdoa agar dia selamat smpai ke rumah . akhirnya menapak die smpai ke rumah(saje je buat ayat keling)
Di depan rumah . jihyo menggelabah mencari kunci rumahnya . setelh beberapa minit die terus menepuk dahi.
adui acane leh lupa dua org minah tu ade kt rumah haih - jihyo
jihyo menekan loceng rumahnya berkli2 . Selepas beberapa minit menunggu akhirnya pintu rumah di buka . maka terjegullh muka dua org jemah dgn muka yg bertepung .
jihyo : *msuk rumah dgn muka terkecut*omoo mcm mne muka korg jdi camni hah*pegi dapur*
SoEl : eheh kitorg nk try buat kek tuk unnie . kan ami kan*wide smile*
Ami : yep betul betul betul. hah unnie kitorg tgh bkr lam ketuhar jpgi siap lh tu.
jihyo tersenyum dan die pun pusing ke blkng . dan 1 dan 2 dan 3 teng teng teng k k merapu. jihyo pun menjerit .
jihyo : OMO ! APE DH JDI NGN DAPUR UNNIE NI !!!
SoEl dn Ami hnya tersenyum hingga menampakkn brisan gigi diorg yg tersusun cntik .
Ami : un..nie jgnlh mrh eh kitorg jnji nti kitorg kemas*pout*
jihyo : *picit dahi*aigoo kurae tpii jnji tau kemas . kalau tk kemS mlM ni tido luar araseo?
S&A : A..Araseeoo unniee.
jihyo hnye tersenyum . heheh sje je gile ke nk suh budak dua Ni tido luar . klau kene culik bangla spe susah .
Sekip ye anak(๑¯ω¯๑)
malam itu jihyo DIPAKSA oleh dua malaun yg bersme die tuk ke funfair . dlm perjlnn dia hnya mengeluh .
'haih apelh diorg ni dhlh esok aq keje' - jihyo
Ami : unnie !!! jom naik tuuu*point kat roller coaster*
SoEl : mwo yah tkyhlh em em .
Ami :wae kau takut ke El*angkt2 kening sbelh*
SoEl : aniyo mne de !! dh jommm*tarik tgn jihyo and Ami*
SoEl paling pantang kalau org kte die tkut eyy. nasib syg Ami kalau tk mlm ni gak kluar berita budak perempuan kepala tersngkut kt kat jamban funfair.
jihyo hnye menggeleng dn menuruti diorg .
+situasi di atas roller coaster+
Jihyo : -diam seribu bahasa
Ami : -menjerit kesukaan
SoEl : -mencarut dn menjerit.
skip
akhirnya mereka turun dari roller coaster tu . sian jihyo dh mcm ape dh rmbut kusut . jihyo ke kesian ? anda slh lgi kesian kn SoEl . why? kerana rohnya sudah terbg kluar dri bdan. ish3 teruk benor si Ami ni.
SoEl mendapat idea tuk mengenakan Ami blik .
SoEl : eonnieee eonnieee jom msuk rumah hantuu*hayun2kn tgn jihyo*
Ami pula dh terkejut malah terkentut mendengar kte2 SoEl
she is crazy - Ami
jihyo : hah nae nae kajja.
mereka mencari rumah hantu dn memasukinya.
jihyo hampir separuh mati dlm tu kerana asyik jumpa labah2 bukan kerana hantu tpi labh2 manakala Ami sudah jugk rohnya sudah terbg ke dunia lain . SoEl pulak jln smbil menutup mata dn hnye terus melanggar ape yg berada di laluannya
lah penakut gaK rupenye aceyh .
sekip
+TBC+
K AUTHOR TIPU AUTHOR TK RJIN. AUTHOR NGANTUK. SIYES AUTHOR KTE AUTHOR DRAMA LEBIH KTE NGNTUK.
ALAH KALAU AUTHOR UPDATE PUN TK RMAI YG BCE AND VOTE. BTW PADE SPE YG BCE AND VOTE TU AUTHOR BERTERIMA KASIH SNGT K SYG KAMO.
VOTE +
COMMENT +(WELE WELE SHORT GILE PART)┐(´д`)┌┐(´д`)┌┐(´д`)┌
YOU ARE READING
※DARK GIRL※+S.J.H
Casualefirst ff. support gais. dark girl? adekah sbb gadis ini berkulit gelap ? oh no no. die di gelar dark girl kerana hnye menyukai warna2 gelap. Seorg gadis yg pendiam dn cntik nmun mpunyai perangai pelik. die kurg meminati warna terang . x kesahlh b...