#9#

127 25 9
                                    

Hyr readers kesyngn semua rindu author tk ? Author rindu korg semua :"D k merepek

💅

^KEESOKKAN PAGINYA^

*INCHAT*


PINKYJIN X GUNA😠
ONLINE

JIHYO:
YAHH KIMSEOKJIN MEET ME AT GIRLS CAFE NOW

:JIN
Arasseo ..

💓

^Di girls cafe^

Jihyo sedg menanti jin dgn perasaan sedikit marah . Sikit je aik kak dh suke ke . Ehek . Jihyo hanya mengeluh dri tdi .

Setelah beberapa minit menunggu akhirnya terserlh figura jin dgn pakaian pink tergnya .

'Ceyh elak aq bogelkn je . Pink pink pink' -monolog jihyo

Wait what ? Bogelkn ? Yah songjihyo ssi deo michyeosseo?

Jin pun mengambil tempat berhadapan dgn jihyo .

Jin : nae future wife ? Ade ape nk jumpe ? Rindu eh ?

Jihyo : *smirk* yah spe future wife awak ? YAH NEO KIMSEOKJIN AWAK DH GILA KE ??!*separuh terjerit*kite bru je kenal and rapat pun tk awak dh lamar saya? lepastu depan org rmai plak tu ?!

Jin : tapi kenapa awak terima cik jihyo ? Awak bleh tolakkn ?.

Jihyo : tolak ? Yah walaupun saya ni selfish but saya pikit hati perasaan org . Saya tau rmai org kt situ jdi saya tk tolak sbb saya tkut awak malu .

Jin hanya terdiam . Ya dia snggup buat ape je sbb dia dh betul2 fall in love ngn jihyo . Bak kte org ape 'cinta pandang pertama'

Jihyo hanya memandangnya dgn pndngan 'matilah kau cepat' .

Jihyo memicit dahinya .haih pening woo.

Jihyo : yah jinie . Pikir kn lagi skli jgn buat keputusn terburu . Kawen ni bukan mcm awak main waktu kecik2 dulu . This is real life lah .

Jin : yes this is real life . Dan keputusan saya muktamad . Kalau awak tknk saya malu . Kita kawen .

Kata jin lalu keluar dri cafe itu . Jihyo mengusutkn rmbutnya .

Jihyo : Yaishh !! Napelah aq jumpe ngn laki bebal mcm dia ?!! Omona otteokhae??*kusutkn rmbut*

Jihyo yg duduk di sudut cafe tu di pndg rmai . Yelh mne taknya dh mcm org gila dh .

Dan ye keputusan jin muktamad . Dia tkut jihyo jatuh ke tgn org lain mcm mne gayoon dahulu . Dah 2 tahun dia tunggu gayoon tahu2 je gayoon dah kawen . Sbb tulh dia jumpa je jihyo die bertekad nk buat jihyo jdi milik nya .

Dia bertekad .

^스깁^

>Di rumah jihyo<

Soel :*senyum sorg2 teringat bende semlam*chanyeollie~ saranghae*letk tangn kt pipi* SoEl ssi nado saranghae kyahhhh*menjerit*

※DARK GIRL※+S.J.HWhere stories live. Discover now