Diwaktu siang tadi dia terlanggar aku,tapi kenapa waktu malam dia termasuk mimpi aku???eh jap...jap..jap...kenapa aku tetiba fikir pasal dia.Itulah yg berlaku pada setiap malam Haneem Qaisarah sejak 2 menjak ini.Pada setiap malam dia akan termimpikan sang jejaka yg begitu sempurna.Seorang insan yg telah menggoncangkan hati wanitanya.Seorang yg dikenali sebagai boss di tempat kerja.Seorang yg dikenalinya tanpa sengaja....Seorang hero yg dtg mengubah jiwaku.....
Pada satu hari,aku keluar hang out dengan rakan wannababes aku di The Curve.Sudah menjadi kebiasaan setiap kali hujung minggu dan malam hari jumaat,The Wannababes akan menjalankan aktiviti sosial sama ada lepak tengok wayang makan minum main bowling buat sampah....ahhahahha(gelak tak ingat dunia).and kitaorng kalau keluar bukan keluar petang balik sebelum magrib....kitaorng keluar petang sampailah 4 pagi....ala bukannya selalu kitaorng buat camtu 4 kali dalam sebulan sekali setiap minggu( hahahah)
eh...eh...dah jauh melalut ni...kayy i sambung citer kayy....time kita orng tengah melepak berjalan jalan bersama sama ahli wannababes yg lain aku terlihat seseorang yg tk pernah aku kenali tetapi telah mencairkan mataku yg cantik bak crystal niyyy(hahahahahah dia gelak lagi)tapi aku tak kenal dia...tetapi....aku yg terkenal dengan sikap friendly and ingin tahu pon terus berjalan melintasi ruang entrance mall utk menegur lelaki itu....Namun tanpa ku sedar aku hampir sahaja dilanggar oleh sebuah kereta yg berhenti secara mengejut di ruang entrance niyy...aku terkesima!!!ruang dihadapan dan sekeliing ku menjadi gelap.aku memejamkan mata dengan rapat dan bagaikan terasa diriku melayang ke suatu permukaan.Aku mulai sedar bila terdengar jeritan dari kawan karibku izreen dan tanpa ku sedar aku sedang berada dalam dakapan lelaki yg cuba kukejar sebentar tadiyy.Aku cuak terkejut and terasa bangang kerana aku hampir menyebabkan diriku terlibat dalam kemalangan...
Tapi!!!
Dia selamatkan aku!!!
YOU ARE READING
Demamkan Kamu!!!
Romance'andai dia milikku takkanku lepaskan dia'-iyan 'biarpun awak demam teruk mana sekali pun saya akan tetap jaga awak even sye tahu sye bukanlah yg terbaik'-qaisarah taraf perbezaan yg begitu ketara bukanlah penghadang kepada cinta teragung seorang pro...