part 3

43 4 0
                                    

Pov tengku iyan

Aduhai...apa aku nak buat niyy...knapa projek internship Mr Charlie. ..mcm mana aku boleh terlupa...ni semua qaisarah punya pasal...org arranged lah schedule masa and kerja aku...ni asyik sibuk tgk fon tgk laptop tgk aku...tkde keje ke???jap...what?? Sejak bila plakk aku kesah dia asyik tgk aku...?? Err...whatever lah..!! Arggh apa aku nk buat niyy tak pasal pasal aku boleh termiss projek 2.5 M USD...paper work pon aku baru buat separuh. ...kkkk tengku iyan be cool kayy you can du it alaa kau niyy pon mcm la tkleh nk handle ....kau tk ingat ?? Cmne kau settle kan projek 5 M yg terbengkalai dkt UK tu?? Haah en?? Tu yg sampai dpt anugerah gelaran Dato' en? ? Hahahahah (gelak sorong sorang)

Namun...tanpa ku perasan....raja stalker sangat menstalk setiap yg berlaku...

Pov Qaisarah

Halamak apahal mamat tu?? Kejap senyum kejap marah kejap pasrah kejap gelak??
Mereng eh??ke lupa makan ubat?? Ehhhh dia tak makan ubat ke??

Tokkk. ..tokk. ..tokk..

Ya masuk...

Tengku???

Ya??

Tengku sakit ke ?? Takk makan ubat ke?? Klu Blom sye ambik kan ubat??

Jap..jap?? What sye sakit??
Iyan memulakan langkah mendekati qaisarah...
Bila plakk sye sakit wahai cik permaisuri hatiku...dengan nada yg mengoda dan paling sweet...

(Qaisarah feels)
Dup dap dup dap dup dap...

What is this?? Apa yg aku rasa niyy alahai cik hati jngn la rajin sngt nk ber dup dap...

Ehh...Tengku tak sakit ehhhh? ? Tkdela sye ambik berat pasal tengku...sye takut la tengku sakit if tengku sakit sye pon sakit....dlm nada yg perlahan dan cute haneem qaisarah bertutur...and mukanya pon mula blushing like a rose...hahahahahah

Apa ?? Ehhhh dia niyy biar betul?? Tkdela sye tak sakit pon klu sye sakit pandai pandai lah sye pergi klinik...
Btw..qaisarah!!!
Mood bengang iyan pon muncul....

Kenapa awak tk arranged work schedule sye?? And bila meeting yg latest nya bagi project dgn mr Charlie?? Sye nk tahu skrng jgak...banyak bende sye nak ingat and uruskan... and awk jngn  main main dlm buat kje niy. ..banyak sye bayar awak...and mungkin lagi banyak yg sye perlu daripada awk...komitmen and kualiti...faham!!!!

eh!! marah plak....hrm yela ttengku saya akan fokus dalam kerja yg tengku kasi and sorry sbb sye tak arranged schedule tengku...dengan perasaan sebal yg terasa...qaisarah mula menyesali tindakan nya...qaisarah mengeluh...."apalah nasib saya...pagi tadi jammed teruk skrng kene tegur plak...apalah nasib saya niyy... setitik air mata mula jatuh"tanpa dia sedar dia berdialog sorng sorng dn dapat didengari oleh tengku iyan

alahai.....apa yang aku dah buat niyy???(kau ni iyan bodo lah...asal buat dia kan dia dh nangis.....)

ermm....mood penyayng dah keluar(hahaha)

awak...jangan lah nangis....maafkan saya kayy??awak jngn lah nangis sye taknak tgk awk nangis...sambil mendekatkan muka tengku iyan terus memgang tangan qaisarah....lagi...qaisarah blushing and malu!!

eh..tengku jangan lah dekat sye bukannya nangis la!! tengku !! jangan dekat sngat kita bukan muhrim and kita ni berdua je kat bilik niyy jngn nk miang sngt syaitan ttu tgh bersorak gembira tau!!leter qaisarah

hm yela!!! awak boley keluar skrng and jngn nangis lagi klu tak sye hug awk paham?!?!?!!?!?

"eiyy dia niyy ngada plus gatal plus miang plus sweettalker la!! benci betul"bentak qaisarah

dengan ganas nya dia membuka pintu dan kembali ke tempat nya.....dan ti ba tiba 

qai!!!!!! jerit seseorng ...

eiy balak sttu lagi dh dtg....

Demamkan Kamu!!!Where stories live. Discover now