Augusztus 13., csütörtök
Költözés napja! Eljött az idő. Nem akarok elmenni. De muszáj. Itt akarok maradni. Minden úgy fog hiányozni. Az emberek közül főleg Ed! Miért kell elköltöznünk? Miért kellett szakítanom vele, csak az idióta költözés miatt? Bár a távkapcsolat nem jött volna össze. Szóval ez így jobb!
Jaj! Bocsánat! Elfelejtettem bemutatkozni. Elisabeth Rouder vagyok. Egy átlagos 15 éves lány, aki most fog majd szeptemberben gimibe menni. Most élem át életem első költözését. Az igazat megvalva borzasztó! Van egy nővérem akit Angelina-nak hívnak. 18 éves, most megy majd a 12.-be (vagy ahogy mások mondják 4.-be). Az anyukámat Amanda-nak hívják. De úgy szokott bemutatkozni, hogy Mrs.Rouder vagyok! Az apukamat Luke-nak hívják. Ismerősöknek Mr.Rouder. Mi vagyunk a Rouder család. Van egy 5 hónapos goldenretriever kutyánk, akit Coffee-nak hívunk. Ezt a nevet szőrének színe miatt kapta. 2000.május 20-án születtem New York-ban. Amit a kinézetemről tudni kell. Mindenki azt mondja, hogy szép vagyok. Hosszú barna (tobozbarna, nem tudom, hogy van e ilyen, de ahhoz a színhez hasonlít) hajam van, mogyoróbarna színű szemem, vékony és magas vagyok. Utoljára amikor megmértem magam 175 cm voltam. Egy Samsung Galaxy A3-mas telefonom van, amit a 15. születésnapomra kaptam. Van egy Apple Macbook-om, ami arany színű, és egy Samsung tablettem. Bostonban a Beach Highschoolba fogunk járni a tesómmal. A házunktól 20 percre van kocsival. Gyalog normál tempóban 45 perc, biciklivel 33 perc. Az új lakcímünk: (nem tudom az irányító számunkat) Boston, Mountin St. 164. De eleget mondtam magamról! Térjünk vissza a témára. A költözés.
Íme az első rész! Nagyon remélem, hogy tetszik és továbbra is velünk tartasz! Hamarosan jön a kövi rész!
Kisses 💋❤️
YOU ARE READING
Elisabeth naplója
Teen FictionElisabeth apukája új munkát kap Bostonban. Így el kell költözniük. Elisabeth régi iskolájában nagyon jól érezte magát. Mivel gimnáziumba megy , így eleve elvált volna pár barátjától. De emiatt, hogy elmegy egy jóval messzebb lévő városba, az összes...