Reggel 9 óra van. Már 6 óra óta ébren vagyok. Éjfélkor feküdtem le kb aludni. Szinte semmit nem aludtam. 10 órára jön a költöztető autó. Csak egy teherautó jön, mert csak dobozokat kell vinni. Ha marad még toboz, akkor holnap jön még egy. Egy kész, modern házat vettünk. 2 évet lakott benne egy anyuka a két lány gyerekével. 16 és egy 17 éves lánya van. A bútorok tökéletesen megfelelnek nekünk. A régi bútorok maradnak a régi házban. Bár az új bútorok jobbak is a régieknélJ! Mennem kell még pakolni. Egy fél
könyvespolc maradt.
10 óra!!! Meg jöttek a költöztetőkL! Ki kell mennünk a kertbe. Itt vagyok már kinn. Ragyogó napsütés van. 32 fok:)
-Elisabeth!-szólt a nővérem.
-Igen, Ang?
-Hiányozni fog Neked a házunk?-érdeklődött.
-Igen. Nagyon. Igazából nem szeretnék elköltözni. Te?-kérdeztem.
-Én se. Neked jó, mert Te gimibe mész, szóval eleve egy pár barátodtól megváltál volna. De nekem még van egy évem.
-Lányok! Menjetek be a házba és a bőröndöket, sporttáskákat, zacskókat hozzátok ki a kocsikba. Ang! Te velem fogsz utazni. Eli! Te apukáddal. Coffee Veletek fog menni-mondta az anyu.
- Na de jó. Apuval kell mennem. Már alig várom. Olyan rossz az életem!
-Hé, fel a fejjel! Nem így ismerem a drága, kedves, szép, inteligens, okos húgomat!-vidítgatott Ang.
-Köszi! Te mindig feltudsz vidítani! Szeretlek tesó!-válaszoltam már boldogan, mosolyogva.
-Ez a dolgom. Én is. Gyere menjünk be. Mr.Rouder le fog minket szidni:)!viccelődött a legjobb tesó, akit csak eltudok képzelni. Igaz szoktunk veszekedni, de ennek ellenére is.
-Annyira humoros vagy!
-Tudom.
Elmosolyodtam. Már megint.
Amikor bementünk összetalálkoztunk apuval. Hát nem volt éppen túl kedves.
-Eli, Ang! 3 percet kaptok, hogy bepakoljatok a kocsikba, Anyukátok már 5 perce szólt! Nem az volt a feladatotok, hogy dumáljatok! Most azonnal bepakoltok. 3 perc. Ha nem lesztek készen, akkor gyalog jöttök utánunk a maradék cuccal a kezetekben! Megértettétek?
-Meg-válaszólt Ang.
-Eli, tőled nem hallottam semmit. Mivel ilyen szemtelen voltál, hogy a kérdésemre nem válaszoltál, kettő nap szobafogságot kapsz!
-Miért utálsz engem ennyire? Ang helyettem is válaszólt. Én bólogattam. De te mivel vak vagy, ezért nem láttad. Most mondok neked valamit. A világ egyik legrosszabb apukája vagy. Tönkre tetted és teszed az életem. Ezt soha nem fogom elfelejteni. Megbocsájtani sem biztos-mondtam idegesen.
-Hogy mersz ilyen stílusban beszélni velem? Egy hét szobafogság. Amikor megérkeztünk az új házba, a telefonodat, a tabletedet és a macbook-odat odaadod nekem, Amíg szobafogságod van, addig nem kapod vissza. Szóval egy hét!
-Megyek pakolni. Mert csak 3 percünk van. Ami egyébként már rég lejárt!-feleltem.
Dühösen feltrappoltam a lépcsőn. a folyosón ott voltak a csomagok. Meg fogtam egy bőröndöt, egy sporttáskát , egy zacsit és lementem a lépcsőn, ki a kertbe a kocsihoz.Ügyesen, minnél kevesebb helyet elfoglalva bepakoltam az autóba.
-Elisabeth!-ordított apukám ki a házból.
-Már megint mi van?-kérdeztem idegesen.
-Nem azt kértem, hogy hozd le az emeletről a cuccokat és dobd le az ajtó elé, hanem, hogy vidd ki a kocsiba-szólt rám dühösen.
-Miről beszélsz? Most pakoltam be a cuccokat anyu autójába, amiket az emeletről hoztam le-mondtam.
-Ha még egyszer ilyen stílusban mersz válaszolni, kapsz egy pofont. És ne hazudjál kislányom!-kiabálta.
-1. nem beszéltem ronda stílusban, inkább te vagy az aki úgy beszél. 2. nem adhatsz nekem pofont, mert tudok védekezni. 3. nem hazudok, és te főképp ne hazudtoljál meg. Elegem van belőled. Szólok anyának, hogy Ang megy veled. 4. nem vagyok a kislányod. 15 éves vagyok. örülnék ha nem lennék a lányod...
-Fogd be a szádat!-ordította.
-Luke fejezd be! Ang volt az aki oda lerakta. Mert megkértem, hogy vegye fel a telefont. És ha még egyszer ilyeneket mondasz Eli-nek, akkor megint kiköltözhetsz!-mondta neki Mrs. jó fej Boss. :)Hoppá. Nem is mondtam, hogy mi történt 2 éve. A szüleim elváltak, mert valamin szörnyen összevesztek. Máig se tudom min. De azt tudom, hogy apu volt a hibás. Utána kibékültek, és apu visszatért hozzánk. 1 évig távol volt. Ez látszott is a családon. A házban óriási rend. Mivel nő uralom lett a házban, minden esténk más volt mint régebben. Másképp viselkedtünk. Szabadok
voltunk. De amikor apu visszatért minden újra olyan lett mint régen. A válásuk miatt nem vagyok jóban vele. Mert tudtam, hogy ő a hibás. De ezt inkább azt biztosította, hogy visszatérte után 1 hónappal anyuval újra összeveszett és egyszerűen lelépett. 2 hét után egy csokor rózsával visszatért. Emiatt vagyunk mi ennyire rosszban. a költözés csak egy plusz pont.Itt az új rész! Remélem tetszik! A helyesírási hibákat nézzétek el nekem😂❤️
Kisses
-R
YOU ARE READING
Elisabeth naplója
Teen FictionElisabeth apukája új munkát kap Bostonban. Így el kell költözniük. Elisabeth régi iskolájában nagyon jól érezte magát. Mivel gimnáziumba megy , így eleve elvált volna pár barátjától. De emiatt, hogy elmegy egy jóval messzebb lévő városba, az összes...