" Lucy ! " diye bağırdı Natsu.
" Natsu. " dedi Lucy. Lucy gözlerini açtığında parlak bir ışık görüyordu. "
" Dayan Lucy ! " dedi Natsu.
" Hah neredeyim ben ? " diyerek etrafa baktı Lucy ve başına giren büyük bir ağrı ile bayıldı.
***
"Biraz sonra uyanacak. " dedi Sora." Teşekkürler Sora. Bundan sonrasını bize bırakır mısın ? Lucy ile biz görüşmek istiyoruz. " dedi Erza.
" Hm Pekala ! " dedi Sora.
" Natsu kalk artık biraz dışarıda dinlen. " dedi Erza.
" Hayır olmaz " dedi Natsu.
" Bize bırak biraz dinlen tekrardan gelirsin. Burada tek endişe duyan sen değilsin. Biz bir aileyiz ve herkes Lucy için endişeleniyor...Bunu sakın unutma " dedi Erza.
" Hm pekala Erza. Eğer Lucy uyanırsa beni çağırın. " dedi Natsu.
***
" Yo Sora ! " dedi Natsu." Hmm Natsu " dedi Sora pek memnun olmamış bir şekilde.
" Lucy o loncaya girdiğinde nasıldı ? " diye sordu Natsu.
" Sürekli neşeliydi. " dedi Sora.
***
" Anne ben neredeyim ? " diye sordu Lucy." Anne neden cevap vermiyorsun ? " diye tekrar sordu Lucy telaş ile.
Hüzünlü bir şekilde Lucy 'ye baktı Layla.
"Anne bir şey demeyecek misin ? " diye sordu Lucy.
Layla gülümseyerek Lucy 'ye baktı.
" Daha bitmedi Lucy uyan. " dedi Layla ve yürümeye başladı.
" Anne nereye gidiyorsun !? " diye sordu Lucy telaş ile. Ve uyuduğu yerden hızlıca kalktı.
" Lucy ! " dedi Erza.
Gray koşarak kapıyı açtı ve Natsu 'ya seslendi.
" NATSU ÇABUK ! LUCY UYANDI ! " diyerek bağırdı.
Natsu koşarak kalktı ve odaya girdi.
" Lucy iyi misin ? " diye sordu Natsu.
" Hmm iyiyim Natsu ama ne oldu ki ? " diye sordu Lucy.
" Nasılsın Lucy ? " diye sordu Sora.
" Hmm sende kimsin ? " diye sordu Lucy.
***
" Lucy niye seni hatırlamıyor? " diye sordu Erza." Onu bu kötü durumdan iyileştirmek için bir yol ararken bir büyüye başvurdum. Ya siz unutulacaktınız ya da ben. " dedi Sora.
" Niye bunu yaptın ! " diye kızdı Erza.
" Siz...siz Lucy için çok değerlisiniz. Lucy 'nin sizi unutmasını istemiyorum. " dedi Sora.
" Seni salak ! " dedi Gray.
" Başka seçeneğim yoktu! " dedi Sora.
" Lucy benim için çok değerli ! Ve eğer sizi unutsaydı o bir daha asla gülemezdi. " dedi Sora.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucy 'nin Kararı ( Nalu )
ФанфикLucy 'nin birdenbire büyü gücü azalır Arkadaşlarına yetişmek isteyen Lucy loncadan ayrılarak antrenman yapmaya başlar 18.07.2016