Part 1

5 2 0
                                    

Nechcem hádzdať chlapov do jedného vreca ale páčilo by sa vám kebyže ste manželia a zistíte, že vás  vlastný muž podvádza? Je to velká rana ked to zistíte.. A on to zapiera a potom z vás začne robiť blázna. Aký to je človek? Je to aj vlastne človek ked podvedie a zničí budovaní vzťah? Slubuje pred oltárom vernosť a nakoniec aj skončí ako kurevník. Ked lúbim jednu slubujem jej vernosť tak neobrábam dalšie. Ked máš na to vek tak nebudeš sa predsa chovať ako deti v škôlke. Nepremýšlam hlavou ale penisom? Prosím zabite tých chlapov, nevedia čo chcú, chovajú sa stále ako keby boli tínedžeri. A neklamú tým málokrát len svojich ženám ale aj vlastým deťom ked ich majú. Dospelý ľudia si majú niečo stavať, budovať, rozhodovať sa rozvážne. Dávať príklad svojim deťom, ktoré si to velakrát odnesú tiež lebo lúbia obidvoch rodičou a nechcú ich stratiť.  Prečo by ste mali vlastej žene podraziť nohy.. Ked ju raz už nechcem tak sa snou rozvediem a nebudem ju držať vo falošnom pocite. Behať si za kurvami a volať ich na kávičky a neviem kde ešte inde.. Čo ste to za chlapov ked toto robíte a nevážite si iba tú jedinú. Potom, že ženy strácajú vieru v mužov a vieru v lásku ked toto spravia. Niečo mi chýba vo vzťahu tak sa rozídem. Hned neurážam chlapov, ktorý sú verný len píšem čo sa z vás môže stať ked si neuchránite svoje myšlieky. A máte spolu deti, ktoré ste splodili a váš muž si ich všimne len ked je najhoršie? Kupuje im veci a chce si ich získať kde je láska? Treba im dávať aj príklad a nie že z malého chapca vyrastie taký hajzel taký bol otec? Nehovorím, že sa to musí stať. Čo všetko sa o nom môžete ešte dozvedieť? Napríklad, že berie tabletky, ktoré vôbec nepotrebuje brať. Na to ich ešte zapíjať alkoholom to nie je dobrá kombinácia. Hazardovať zo životom až takto. Ale na vás bude hádzať všetko vinu pri tom vy ste tá čo nič neurobila. Iba sa celý čas starala o svoje deti a viedla ich vpred. Ano každý má na to rozdielny názor, dokonca sú aj taký ktorým to vydrží a sú verný. Ale sú tu aj taký, ktorý sa s tím stretli a možno to aj prekonali. No ale toto nie je ešte tá najhoršia vec. Chcete od neho vedieť pravdu a on vám dá facku len tak. To tiež nie je riešenie. Sú tu také čo sa takým mužom dokážu postaviť ale sú tu aj také čo to nedokážu. Lúbite ho a prekonáte to. Prosím, to už nie je chlap. To v akých koľvek prípadoch nemá čo zbiť ženu, zato že chce vedieť pravdu. Vyhrážate sa jej. Hádžete je jej rôzne veci na oči, hovoríte o nej ako keby ste ju ešte pred pár rokmi nelúbili. Podla mňa sa mám k žene chovať slušne a s úctou nech sa deje čokolvek.. Nie jej ešte viac ubližovať a vravieť jej aká je a čo s nou bude, že nedokáže sama zostať. Prečo by nemala? Tak isto bude žiť a prekonávať všetko čo si musela prežiť ale aj tak bude žiť a pojde dalej. S ním či bez neho. Povie vám, že nikdy nechcel deti a prečo vtedy zostal a neodišiel.. Prečo by mala láska vyprchať alebo aj ked vyprchá nebudem sa v tom vzťahu držať na ďalej. Vlastná rodina ho podporuje, čo to je už za charakter. Keď som raz jeho mama tak mu prehovorím do duše ked si nedá povedať a nebude mu vravieť rôzne veci. A ani vlastná mama si s ním nevie spraviť poriadky.

Pohlad môže byť chocijaký a môžete sa čudovať prečo toto celé píšem. Ano môže sa to stať každému ale ja som sa rozhodla o tom napísať.  Z takéhoto pohladu, určite pohladov je vela rozdielnych. Možno aj prežitých. Ale nikdy by som to nikomu nepriala. Je to velký boj a je len na vás či ho vyhráte alebo nie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dokument 1Where stories live. Discover now