Dünya da İnsanoğlu dışında birçok canlı yaşamaktadır.Bunlardan biriside BALROG bilinen en büyük ejderha...
Luis daha 12 yaşında kılıç eğitimi almaya başlamıştır.Babası Kral Arthur onun ileride çok iyi bir savaşcı olacağına inanıyordu.15 yaşına geldiği zaman ise ilk kez Babası Kral Arthur tarafından savaş meydanına götürülmüştür ve bu anlar onun için çok değerliydi o savaşcı olarak doğmuştu ve öyle ölmek istiyordu.
Savaş meydanı kan pislik ve bir okadar da mide bulandırıcı bir yer.Luis uzaktan izliyordu, izliyordu ancak o da savaşmak istiyordu.Orc'ların ağır yenilgisiyle savaş bitmişti.Luis için gerçektende çok büyük bir deneyimdi.
Şehre yani Aligos'a döndükleri zaman arkadaşı Han'a heycanlı heycanlı tüm savaşı anlattı;
-Onların kafalarını kestik.yüz taneydi hatta dur dur bin taneydiler sayısını bile hatırlamıyorum çok fazlaydılar ama biz kazandık yendik onları. Dedi.
Han bunları duyunca o da böyle bir savaşa katılmak için can atmaya başladı.
"Luis ben de ileri de seninle birlikte savaşa katılabilirmiyim" diye sordu Luis;
-Sen Benim kardeşim gibisin bu soru sormana bile gerek yok.Dedi
Günler geçti aylar geçti hatta yıllar geçti Luis Ve Han artık 23 yaşına gelmişti.tanıştıkları Patris diye bir büyücünün onlara Balrog'u anlatmasıyla Balrog'u bulmak için hazırlanmaya başladılar önlerinde çok uzun bir yol vardı ve onlar kararlıydı Balrog'u bulup onun öldüreceklerdi.