Kevin : - Stai fara grija ca nu o sa se întample .
Spune asta si pleaca . Abby mai asteapta
putin si pleacă si ea . Merge grabita spre casa deoarece afara batea vantul destul de tare. Intra in casa. Liniste! Nu se auzea nimic. Merge in sufragerie si gaseste un bilet :
(Biletul ):
Awww fetița noastra s-a facut mare. Si cand te gandesti ca am asteptat atat ...
Asa iubire ,daca m-ai vrei sa iti vezi parintii vreodata in viata ta atunci ai face bine sa vii la ora 19:00 in spatele depozitului de arme din oras. Grabeste-te iubire timpul nu sta pe loc. Aa da si ai face bine sa vii singura.
Semnat: Prietenul
tau din trecut
Abby pov:
Nuuu nu se poate asa ceva . Semnat cine??? Doamne simt ca inebunesc . Daca vreau sa imi mai vad parinti vreodata????
Ce dracu?????? Toate intrebarile astea ma fac sa inebunesc . Stau putin in pat ca sa imi pun bine gandurile in minte si ma uit la ceas : 18:30. Se pare ca nu am de ales. Nu pot sa imi pierd parintii. Imi iau un tricou alb si niste pantaloni negri taiati. Imi iau tenesi si ies grabita din casa . Ma indrept spre depozit cand de odata , un tip ciudat cu o glugă pe cap se indreapta spre mine . Eu maresc pasul prefacandu-ma ca nu-l observ. Insa se pare ca tipul mi-a blocat drumul si s-a pus in fața mea . Minunat Abby nici ca se putea mai bine de atat. Acum ce sa fac?
Imi ridic privirea si ii pot observa ochii lui negrii ca furtuna noptii atat de intensi si pareau atat de cunoscuti. Il privesc pret de cateva secunde si dupa incerc sa fug insa tipul ma prinde din urma :
Abby: -Lasa-mă dracului in pace!
Tipul: -Usurel irascibilo !voiam doar sa te ajut pareai panicata!
Abby : - Nu paream !Chiar eram panicata desteptule! Cum as-i putea sa fiu cand un tignit alearga dupa mine??
Tipul : -Ohh ,pai tignitul asta credea ca ai nevoie de ajutor in fine din cate pot observa te descurci si singura.
Abby : - Uite imi pare rau doar ca mi s-au intamplat multe si chiar trebuie sa plec .
Tipul : -Cum spui tu....ai grija de tine locurile astea sunt periculoase!
Abby : -O sa am si multumesc !
Tipul : -Nu ai pentru ce ! Pa irascibilo !spune el chicotind
Abby: - Pa , tignitule !
Dupa ce pleaca ma uit la telefon si observ ca e apropae 19. Noroc ca depozitul e aproape. Dupa 5 minute ajung la depozit. Ma duc in spatele lui si nimic. Nici urma de parintii mei sau de cineva. Poate ca o mai fii alt depozit ? Dar nu are cum....asta e singurul din oras. Cand eram hotarata sa plec aud niste impuscaturi. Ma indrept speriata spre locul unde se auzeau si vad o balta de sange si pe .....tata impuscat .
Abby: -Nuuuuuuu! Tataaaaaaa!Nuuuu! Mii de lacrimi fierbinti imi curg pe obraz. Cel care l-a impuscat a fugit asa ca am luat telefonul si am sunat la salvare. In cateva minute a sosit si salvarea . Ajungem rapid la spital unde medicii il duc pe tata intr-un salon. Astept pe hol de vro 2 ore si nimic. Nimeni nu imi spune nimic. Dupa ceva timp iese o doctora din salonul tatei :
Abby : -Hey imi puteti spune si mie va rog cum se simte tata?
Doctora : - Mai bine dar v-a avea nevoie de o operatie ca sa se faca bine insa este foare costisitoare.
Abby : - Nu conteaza o sa va aduc toti banii. Cat costa?
Doctora :10.000 euro
Abby : - Cât????????
Doctora : -Imi pare rau doar ca daca nu platiti operatia pana saptamana viitoare tatal dumneavoastra v-a murii in mai putin de 2 luni.
CITEȘTI
Durere infernala
Teen FictionSuferință , durere , iubire , tristete ,...multe sentimente neîntelese.... Abby o fata simpla , modesta , inocenta... genul de fata model cum i-am spune noi . Insa ce se v-a intampla cand v-a afla ceva cu totul neasteptat si neobisnuit ? V-a putea t...