Asa deci am revenit cu idei proprii ^^ !
Ba... din Assassination classroom Karma ramane the best , dar si Itona dintotdeauna mi s-a parut foarte fain .
"Yuu-chan..."
Si poate se mai opresc putin si ei putin la un Aqua Parck sau ceva ... e timp !
Hai ca am ajuns si la yaoi... Deci in ceea ce priveste yaoi-ul sunt cat de cat partiala . Anime-ul nu prea imi place , cat despre Yurio... Oricum multi ii faceti hate lui Jj , dar mie chiar imi place ! Imi va aduce mereu aminte de toti sobolanii din clasa mea.
Ca tot am ajuns la platforma yaoi/yuri/hentai ... Hentai nu va fac , si daca imi cereti yuri va dau report la cont.
Multumeessc de inteegere ! ^^
Ca tot vorbeam mai de vreme de yaoi... stiu ca multi incurcati lucrurile si credeti ca Yuu si Mika ...
(Amy-Elena12 ne simtim cand vedem poza , da ? )
Sau Karma si Nagisa...
( Amy-Elena12 si aici ne simtim da ? )
Sau nush.... Levi si Eren...
+ multi multi altii ...
Unii dintre voi ii considerati gay. Bun , sa lamurim ca nu sunt gay , nu bagati in seama fetitele de 11-12 ani care fac fanart-uri cu o calitate de .... (nici numai comentez de calitate). Cititi pe wikipedia sa vedeti ce zice autorul si lasati fanfic-urile fara sens.
Si daca pe aici sunt oameni care ii shippuiesc , bagati-va mintile in cap eu stiu ca unii chiar ar arata ok dar ... pur si implu... va rog... nu ! Si puteti sa-l luati si ca hate nici nu-mi pasa doar sa numai shippuiti aiurea.Aa si am citit ca autoarea chiar a specificat la un moment dat ca Levi nu e gay . Dar ce , vi s-a parut voua vreodata ca ar fi gay sau... ca nu inteleg.
Ma rog , sper ca nu v-ati suparat ^^ !
CITEȘTI
Anime memes
RandomATENTIE ! Aceasta carte este originala , meme-urile vor fi create de mine cu ajutorul lui Emm128 deci fara report va rog ! Si cred ca va prindeti cam despre ce este vorba in aceasta carte ! ^^