Prológus

33.3K 422 56
                                    

Elena Wright vagyok 16 éves és anyámmal élek akivel elég szar a kapcsolatom.Esküszöm egy vérbeli kurva.Mindennap 6 csávót haza hoz és én meg ez miatt nem vagyok túl népszerű se a suliba, mert mindenki engem is egy kurvának néz.Utálom az anyámat úgy ahogy van apámat pedig nem is ismerem.

Szeptember 1. van szoval mehetek suliba.

Elmentem fogat mosni és felöltöztem.

Lementem a konyhába és anyám egy palival enyelgett.
-ez is megjött
-képzeld én se szívesen vagyok veled egy légtérbe

Felültem a buszra és kaptam egy üzenetet

Ismeretlen:szia cicám
Én:1.nem vagyok a cicád 2.ki a faszom vagy?!
Ismeretlen:én vagyok az életed
Én:a faszt
Ismeretlen:nana babygirl hogy beszélsz apucival?
Én:haggyál már nem is ismerlek és amúgy is megérkeztem a suliba
Ismeretlen:ne halljak rólad rosszat kicsilány

Már csak ez hiányzott az egész napomból.

Becsengettek első órára és leültem leghátra egyedül.

Bejött egy tanár akit még sose láttam
-jóreggelt gyerekek Mr.Dallas vagyok 22 éves és nektek is Mr.Dallas. Arra kérlek titeket hogy mutatkozzatok be és elfoglalhatjátok magatokat utána-elkezdtük a bemutatkozást és amikor én következtem felálltam Mr.Dallas végignézett rajtam és nem olyan feltűnöen de beharapta a száját.
-Elena Wright vagyok 16 éves
-oké gyerekek mivel Elena volt az utolsó személy ezért foglaljátok el magatokat-Mr.Dallas a telefonjával volt el és én is elővettem mert elkezdett rezegni.

Apuci:szia babygirl
Babygirl:mikor írtad te át a neveket??
Apuci:az előbb
Babygirl:mit akarsz tőlem?
Apuci:ohh kicsilány majd előbb utóbb megtudod
Babygirl:ki vagy te?
Apuci:pont az orrod előtt vagyok

Én esküszöm félek ettől az alaktól mivan ha valami perverz állat?

A napom nem telt különösen izgalmasan csak megint kaptam egy csomó bántást és a zaklatómtol üzeneteket.

Hazafele menet gyalog mentem és Mr.Dallason járt az agyam hogy nem rossz csávó de ő is elfog ítélni hogy kinek a lánya vagyok.Gondolkozásomból már megint a telefonom szakított ki.

Apuci:Apuci kanos babygirl
Babygirl:bocsi nem tudok segíteni
Apuci:egy pucér kép is lesz😏

Erre nem írtam vissza neki mert nem tudom hogy ki ő és honnan ismer...

Amikor hazaértem felmentem a szobámba és zenét hallgattam, mert anyám lent oribált valakivel és jobban szeretem hallgatni Styles hangját mint anyámét.

Háj mindenkinek

Nem tudom szerintem így ez a Prológus elég unalmas lett na mindeggy a többi eskü jobb lesz😘😭(bocsi a helyesírás miatt 😓😂)

Daddy's Little Girl👑[C.D.]18+Where stories live. Discover now